هافبک عراقی پرسپولیس می‌گوید خیلی زود شکست دادن التعاون را فراموش می‌کنند و به بازی با الدحیل در هفته پنجم مسابقات فکر خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، بشار رسن بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل التعاون عربستان با گل سه امتیازی این بازیکن عراقی گفت: خدا را شکر توانستیم این بازی را ببریم و خوشحالم گل سه امتیازی بازی را من زدم. بازی خیلی سختی بود چرا که التعاون با توجه به باخت در بازی رفت، نیاز به امتیازات این بازی داشت و این موضوع کار را برای ما سخت تر کرده بود.

وی ادامه با ابراز خوشحالی از زدن گل سه امتیازی برای تیمش در این دیدار حساس ادامه داد: خوشحالم سه امتیاز این دیدار را به دست آوردیم. این برد را به هواداران تقدیم می کنم که جای آن ها در بازی‌های اخیر کنار ما خالی بود.

این هافبک عراقی درباره صدرنشینی تیمش در پایان بازی چهارم از مرحله گروهی اظهار کرد: شرایط گروه با توجه به صدرنشنیی ما در حال حاضر شکل جدیدی دارد. الدحیل با باختی که امروز آورد، برای جبران در بازی بعد می‌آید. این موضوع کار ما را سخت می کند اما دنبال تثبیت صدرنشینی و صعود از گروه هستیم.

رسن خاطرنشان کرد: مربیان، التعاون را به خوبی آنالیز کرده بودند. ما برای این بازی برنامه داشتیم و می‌دانستیم چه کارهایی باید انجام دهیم. این برد را خیلی زود فراموش می‌کنیم و آماده بازی با الدحیل می‌شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.