مدیرعامل استقلال برای کادر فنی تیمش در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه استقلال، احمد سعادتمند در خصوص شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت گفت: در آستانه شروع دوباره مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برای تیم محبوبمان هستیم. استقلال عزیزمان همواره در آسیا مظهر قدرت و شجاعت و افتخار آفرینی بوده و به عنوان یکی از پرافتخار ترین های قاره کهن، برای هر تیمی، حریفی سخت و نفس گیر خواهد بود. بدون تردید همه ما استقلالیها با انرژی مثبت و دعای خیر خود، حامی و پشتیبان بازیکنان و کادر فنی هستیم تا در دیدار با الشرطه و الاهلی از نام و اعتبار استقلال ایران دفاع کنند.

وی افزود: از زحمات و تلاشهای کلیه بازیکنان و اعضای کادر فنی تشکر و قدردانی می کنم. استقلال یک فصل طولانی، پر فراز و نشیب و فرسایشی را سپری کرده و حالا هم در لیگ قهرمانان حضور دارد و اطمینان دارم میتواند موفق و سربلند باشد. از آقای مجید نامجو مطلق هم تشکر می کنم که در شرایط سختی تیم را تحویل گرفت و برای آسیا مهیا کرد. تک تک اعضای باشگاه استقلال برای موفقیت در لیگ قهرمانان متحد و یکدل هستند.

سعادتمند اظهار داشت: در حال حاضر اتحاد و همدلی رمز موفقیت استقلال است و همه ما برای موفقیت تیم محبوبمان بی وقفه تلاش می کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )