مهاجم پیشین تیم فوتبال یوونتوس به عضویت تیم تحت مالکیت دیوید بکام درآمد تا دوران بازی‌اش را در لیگ آمریکا ادامه دهد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال یوونتوس به عضویت تیم تحت مالکیت دیوید بکام درآمد تا دوران بازی‌اش را در لیگ آمریکا ادامه دهد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه اینترمیامی آمریکا به صورت رسمی از عقد قرارداد با گونسالو ایگواین مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال یوونتوس خبرد داد. یووه شب گذشته (پنجشنبه) اعلام کرد که قراردادش با ایگواین را فسخ کرده و امروز هم اینترمیامی به صورت رسمی با این مهاجم آرژانتینی قرارداد بست.

طبق گزارش نشریه توتواسپورت تورین؛ ایگواین ۳۲ ساله که بابت فصل آخر قراردادش با یوونتوس از این تیم ۴ میلیون یورو گرفته با تیم اینتر میامی قراردادی دو ساله بسته است. طبق ادعای جان لوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، ایگواین از اینترمیامی سالانه ۷.۸ میلیون یورو حقوق خواهد گرفت.

ایگواین که سال ۲۰۱۶ با قراردادی ۹۰ میلیون یورویی از ناپولی به یوونتوس پیوست با این تیم سه قهرمانی در سری A کسب کرد، گفت: اول از همه می‌خواهم از باشگاه اینترمیامی بابت تلاش‌هایی که برای عقد قرارداد با من انجام داد تشکر کنم. من فکر می‌کنم که بازی در این تیم تجربه‌ای زیبا برای زندگی‌ام باشد. این همان چیزی بود که به دنبالش می‌گشتم. یک تجربه جدید، یک لیگ جدید و یک شهر زیبا. واقعاً خوشحالم که اینجا هستم و قرارداد هم جنبه رسمی پیدا کرد. هدفم این است که تمام تجربیاتی که از بازی در اروپا کسب کرده‌ام را به هم‌تیمی‌هایم انتقال دهم و به پیشرفت تیمم کمک کنم. احساس خوبی دارم و به عنوان یک بازیکن احساس کامل بودن می‌کنم. انگیزه زیادی برای بازی در یک لیگ جدید دارم و می‌خواهم به تیمم کمک کنم تا پیشرفت کند. از نظر فردی، هدفم این است که نشان دهم می‌توانم در موفقیت تیم‌‌هایم نقش ایفا کنم و بازی‌هایی خوب انجام دهم. امیدوارم این هدف برایم محقق شود چون فکر می‌کنم که تمام ابزارهای لازم برای موفقیت را دارم. اینترمیامی تیم در حال ساخت است اما این تیم برای رسیدن به اهداف مهمش زیرساخت‌های لازم را دارد.

ایگواین با پیوستن به تیم اینترمیامی، به هم‌تیمی‌ سابقش بلیز ماتویدی ملحق می‌شود. ماتویدی نیز در پایان فصل گذشته یوونتوس را به مقصد اینترمیامی ترک کرد. همچنین او در آمریکا به برادرش فدریکو که در تیم دی‌سی‌یونایتد بازی می‌کند، ملحق می‌شود.

ایگواین در سال ۲۰۰۵ با تیم ریورپلاته آرژانتین برای خودش اسم و رسمی پیدا کرد و دو سال بعد به رئال مادرید پیوست. او اما در این تیم خیلی موفق نبود و به ناپولی رفت، تیمی که با آن رکورددار گلزنی در یک فصل سری A شد. ایگواین که سال ۲۰۱۶ به گران‌ترین بازیکن یوونتوس تبدیل شد (پیش از ورود کریستیانو رونالدو) در یکی از فصول قراردادش با این تیم به عنوان بازیکن قرضی به تیم‌های میلان و چلسی پیوست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.