هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: حضور امیر قلعه‌نویی اتفاق بزرگی است و امیدوارم گل‌گهر با این مربی با تجربه نتایج بسیار خوبی در فصل جدید بگیرد.

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: حضور امیر قلعه‌نویی اتفاق بزرگی است و امیدوارم گل‌گهر با این مربی با تجربه نتایج بسیار خوبی در فصل جدید بگیرد. احمد زنده‌روح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص وضعیت قراردادش با گل‌گهر و اینکه گفته شده بود در تمرینات شرکت نمی‌کند، گفت: با گل‌گهر قرارداد دارم و در تمرینات هم شرکت می‌کنم. قرار است با آقای جواهری جلسه‌ای داشته باشم تا در مورد برخی از بندهای قرارداد که مربوط به فصل آینده است صحبت کنیم تا اگر شرایط مهیا بود در این تیم بمانم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا به حضور در دیگر تیم‌ها فکر می‌کند؟» عنوان کرد: فصل گذشته شرایط سختی داشتیم و خیلی زحمت کشیدیم تا در نهایت گل‌گهر در لیگ برتر بماند. من هم دوست دارم در این تیم بمانم و امیدوارم شرایط فراهم شود تا فصل بعد هم اینجا باشم.

هافبک گل‌گهر در خصوص حضور امیر قلعه‌نویی گفت: حضور قلعه‌نویی اتفاق بزرگی است، امیدوارم گل‌گهر با این مربی با تجربه نتایج بسیار خوبی در فصل جدید بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.