باشگاه آلومینیوم اراک برای حضور در لیگ برتر می‌خواهد ابتدا بدهی‌های خود را پرداخت کند.

به گزارش ایسنا، باشگاه آلومینیوم اراک با وجود صعود به لیگ برتر در بلاتکلیفی به سر می‌برد و همین چند روز قبل نیز هواداران متعصب آلومینیوم با تجمع در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک نسبت به بلاتکلیفی این تیم در بازار نقل و انتقالاتی اعتراض کردند. آن‌ها از مسوولان استان مرکزی و هیات مدیره باشگاه آلومینیوم خواستند تا مسائل مربوط به بودجه این باشگاه را حل و تیم محبوب‌شان را حمایت کنند.

احمد مجیدی، مدیرعامل ایرالکو در این خصوص می‌گوید مجمع فوق‌العاده مجتمع ایرالکو برای تعیین وضعیت تیم فوتبال آلومینیوم اراک پنجم مهر در تهران برگزار می‌شود و با توجه به این که تیم در لیگ برتر حضور دارد، احتمال می‌دهیم که تغییراتی هم در هیات مدیره داشته باشیم.

هم‌چنین روز گذشته سید علی آقازاده، استاندار مرکزی در توییتی خبر داد جلسه خوبی با سهامداران ایرالکو برگزار کرده است که نتایج آن ابتدا پرداخت بدهی پانزده میلیاردی باشگاه است. هم‌چنین بودجه در نظر گرفته شده ۴۰ میلیارد تومان خواهد بود تا اراکی‌ها حضوری پرقدرت در لیگ برتر داشته باشند.

مدیران باشگاه آلومینیوم در نظر دارند تیم‌شان در جمع ۷ تیم اول لیگ برتر در فصل پیش رو قرار بگیرد. مدیران اراکی کمی دیر به خود آمده‌اند و هنوز هم در حال رفع مشکلات باشگاه هستند اما به هر شکل هواداران پر شور اراکی در انتظار حل مشکلات تیم محبوب‌شان هستند. آن‌ها دوست ندارند تیمی که پس از ۱۸ سال به لیگ برتر صعود کرده است، آسانسوری به لیگ دسته یک برگردد.

تکلیف باشگاه آلومینیوم تا پنجم مهر مشخص می‌شود و باید دید اراکی‌ها چه زمانی کار خود را در فصل نقل و انتقالات آغاز می‌کنند. این در حالی است که اکثر باشگاه‌های لیگ برتری شروع به جذب بازیکن کرده‌اند و حتی تعدادی از باشگاه‌ها هم تیم خود را بسته‌اند و آماده حضور در لیگ برتر هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.