دیدارهای سومین دور از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان با شکست و حذف تیم فوتبال دیناموزاگرب ادامه یافت.

دیدارهای سومین دور از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان با شکست و حذف تیم فوتبال دیناموزاگرب ادامه یافت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین شب از دور سوم از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه سه بازی برگزار شد که در مهمترین آنها در ورزشگاه گروپاما آره‌نا در شهر بوداپست مجارستان، تیم فرنتس واروش نماینده کشور میزبان با نتیجه ۲ بر یک بر میهمان خود دیناموزاگرب کرواسی را شکست داد و راهی مرحله پلی‌‌‌آف شد.

در این بازی که صادق محرومی بازیکن ایرانی تیم فوتبال دیناموزاگرب نیمکت‌نشین بود، گرگو لورنشیش در دقیقه ۲ و میرتو اوزونی در دقیقه ۶۵ برای تیم فرنتس واروش گلزنی کردند. اوزونی در دقیقه ۲۳ به اشتباه دروازه تیم خودی را هم باز کرده بود. به این ترتیب محرمی و یارانش از حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بازماندند.

در دیگر بازی‌ که در ورزشگاه جورج کاراپاتاکیس قبرس برگزار شد، تیم فوتبال قره‌باغ آذربایجان میزبان تیم مولد نروژ بود که این بازی در پایان وقت‌های معمول و اضافی صفر - صفر به پایان رسید و در ضربات پنالتی تیم مولد با نتیجه ۶ بر ۵ پیروز شد.

چهارشنبه شب همچنین مصاف تیم‌های ای‌سی اومونیا قبرس و ستاره سرخ صربستان در وقت‌های معمول و اضافی یک - یک مساوی شد و تیم اومونیا که میزبان این بازی بود در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شد.

در آخرین بازی از دور سوم مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا نیز تیم میتیلند دانمارک با نتیجه ۳ بر صفر بر میهمانش تیم یانگ بویز سوئیس غلبه کرد و به پلی‌‌آف راه یافت.

با پایان بازی‌های دور سوم مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان، برنامه بازی‌های دور رفت مرحله پلی‌آف مشخص شد که به شرح زیر است:

یکم مهر

نماینده رژیم اشغالگر قدس - ردبول سالزبورگ (اتریش) اسلاویا پراگ (جمهوری چک) - میتیلند (دانمارک) کراسنودار (روسیه) - پائوک (یونان)

دوم مهر خنت (بلژیک) - دیناموکیف (اوکراین) مولد (نروژ) - فرنتس‌واروش (مجارستان) المپیاکوس (یونان) - اومونیا (قبرس) بازی‌های دور برگشت یک هفته پس از بازی‌های دور رفت برگزار می‌شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.