بازیکن پیشین پرسپولیس معتقد است که اگر تیم مقابل التعاون نتیجه نمی‌گرفت، ادامه کار برای سرخپوشان ناامیدکننده بود.

بازیکن پیشین پرسپولیس معتقد است که اگر تیم مقابل التعاون نتیجه نمی‌گرفت، ادامه کار برای سرخپوشان ناامیدکننده بود. بهنام طاهر‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل التعاون عربستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، گفت: با توجه به اینکه پرسپولیس یکسری بازیکنانش را از دست داده و بازیکنان جدیدی را هم به خدمت گرفته، مشخص است که نیاز به هماهنگی دارد اما این برد کار پرسپولیس و یحیی را خیلی آسان‌تر کرد. این یک برد روحیه‌بخش بود و البته خیلی خوشحالم برای حامد لک که دو مهار خیلی خوب داشت. عملکرد خوب وی باعث می‌شود تا تیم این امیدواری را داشته باشد که یک گلر خوب بعد از بیرانوند در تیم وجود دارد.

وی با بیان اینکه «این برد روحیه‌بخش نوید روز‌های خوبی را برای پرسپولیس می‌دهد» درباره وضعیت التعاون در این بازی اشاره کرد: التعاون جزو‌ تیم‌های متوسط آسیاست ولی از لحاظ مالی و امکاناتی در شرایط خیلی بهتر از تیم‌های ایرانی قرار دارد. شاید ارزش چند بازیکن این تیم به اندازه کل بودجه و قرارداد بازیکنان پرسپولیس باشد. نمی‌توان بالاتر بودن سطح مالی و امکاناتی حریف را کتمان کرد اما جدا از این موضوعات مهمترین نکته این بود که پرسپولیس موفق شد در این بازی پیروز شود. اگر تیم مقابل التعاون نتیجه نمی‌گرفت باید می‌گفتیم وای به حال بازی با حریفان بعدی! البته مهم این برد بود، حالا اینکه التعاون حریف قوی یا متوسطی بود خیلی اهمیت ندارد.

بازیکن پیشین پرسپولیس عنوان کرد: در اولین حضور یحیی با پرسپولیس در آسیا با بازیکنان جدید پیروزی خیلی مهم است. خدا را شکر تیم در این بازی پیروز شد تا انتقاداتی که در بازی‌های داخلی وارد بود تا حدی برطرف شود. هنوز خط حمله تیم زهر‌دار نیست اما من مطمئنم عیسی آل کثیر و آرمان رمضانی می‌توانند به رفته رفته در ترکیب موثر‌تر باشند.

طاهرزاده یادآور شد: این نکته را هم باید بگوییم که بازیکنان جدید هنوز نتوانسته‌اند که توانایی فنی‌شان را به نمایش بگذارند. به اعتقاد من بازیکنان جدید پرسپولیس فعلاً ۴۰ درصد از توانایی‌‌های‌شان را اجرا کرده‌اند. این موضوع طبیعی است، چون آنها تازه به تیم آمده‌اند و نیاز به زمان دارند. بارها پیش آمده بازیکنان ستاره تیم‌های دیگر به پرسپولیس آمده‌اند اما در این تیم محو شده‌اند اما بازیکنان جدید نشان دادند که می‌توانیم روزهای خوبی را برای آنها در پرسپولیس انتظار داشته باشیم.

وی اضافه کرد: اگر پرسپولیس عملکرد بازی با التعاون را در بازی‌های بعدی تکرار کند و روندش هم روبه بهتر شدن باشد،‌ فکر می‌کنم جای خالی علیپور و ترابی پر می‌شود، چون بازیکنان جدید با غیرت و جنگندگی بازی می‌کردند و این تعصب به پیراهن را نشان می‌دهد که در آنها وجود دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.