مدافع ایرانی تیم فوتبال الدحیل قطر گفت به خودش قول داده با تمام وجود برای این تیم بازی کند.

مدافع ایرانی تیم فوتبال الدحیل قطر گفت به خودش قول داده با تمام وجود برای این تیم بازی کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رامین رضاییان در گفت‌وگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، درباره برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال الدحیل قطر مقابل الشارجه امارات اظهار داشت: به هم‌تیمی‌هایم بابت کسب سه امتیاز تبریک می‌گویم. می‌دانیم در رقابت سختی هستیم و بابت این پیروزی خوشحالم.

وی ادامه داد: افتخار می‌کنم که با الدحیل قرارداد بستم. این گام بزرگی برای من بود و به خودم قول دادم وقتی به اینجا رسیدم، با تمام وجود بازی کنم. هدفم این است که در این تیم بمانم و هر کاری که می‌توانم انجام دهم تا برای نام الدحیل بجنگم و از آن دفاع کنم.

مدافع ایرانی الدحیل قطر با اشاره به تمرینات خود گفت: من تمرینات زیادی روی ضربات ایستگاهی داشتم و هم‌تیمی‌هایم گفتند به زودی از این طریق گل می‌زنم. خوشحالم که آنها به من ایمان دارند. ما برای موفقیت باید به عنوان یک تیم کنار هم باشیم و باور دارم ما مقابل الشارجه همین شرایط را داشتیم.

رضاییان درخصوص دیدار بعدی تیمش برابر الشارجه تصریح کرد: ما در دیدار بعدی باید قوی‌تر باشیم. در دیدار قبلی بازی خوبی ارائه کردیم اما این مسابقه را فراموش می‌کنیم و روی دیدار بعدی تمرکز خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.