سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: از برزیل و آرژانتین برای انجام بازی تدارکاتی دعوتنامه داریم و حیف است این فرصت را از دست بدهیم.

سیدمحمد ناظم الشریعه در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره برگزاری جلسه روز دوشنبه اش با مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال گفت: جلسه خوبی داشتیم که آقای بهاروند (سرپرست فدراسیون فوتبال) هم در آن حضور داشت. بحث اول ما بازی با تیم ملی فوتسال برزیل و سفر به این کشور بود. حیف است این موقعیت را از دست بدهیم.

وی ادامه داد: آرژانتین هم برای دیدار با ایران درخواست داده است. البته همه می دانیم که شرایط بخصوص به خاطر شیوع کرونا سخت است. آقایی نبی و پرهیزکار هم موافق برگزاری این بازی ها بوده و پیگیر هستند.

سرمربی تیم ملی فوتسال تصریح کرد: دنبال راهکار هستیم که این فرصت را از دست ندهیم و بازی رفت و برگشتی را با برزیل یا آرژانتین را انجام بدهیم

ناظم الشریعه در پاسخ به این سئوال که آیا پیگیر برگزاری این مسابقه قبل از جام ملت های آسیا (قبل از آذرماه) است؟ گفت: فرصت زیادی تا جام ملت ها نداریم. درخواست برزیل برای بازی در ماه نوامبر (آبان) بود که با این شرایط بعید است بازی انجام شود. منظور من از پیگیری برگزاری این مسابقه این است که با آرژانتین و برزیل در تماس باشیم و بتوانیم با آنها در سال آینده دیدار کنیم.

وی افزود: از سوی دیگر قبل از جام ملت های آسیا نمی توان با بازی مقابل تیم برزیل ریسک کرد. اگر اتفاقی در آن بازی رخ بدهد ممکن است بازیکنانمان را برای جام ملت های آسیا از دست بدهیم.

سرمربی تیم ملی بر لزوم توجه ویژه به این تیم در آستانه جام ملت های آسیا تاکید کرد و گفت: شرایط و حمایت ویژه ای نیاز داریم. حیف است فوتسال به مشکل بخورد. فرصت کمی تا جام ملت ها باقی مانده است. اگر بخواهیم شرایط جام ملت های قبل تکرار شود، نیاز به برنامه ویژه داریم.

وی درباره احتمال برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی فوتسال ازبکستان همزمان با دیدار تیم ملی فوتبال دو کشور، گفت: بله ما دنبال این هستیم که دیداری با ازبکستان در همان تاریخ (۱۷ مهرماه) برگزار کنیم.

ناظم الشریعه در پایان درباره درخواست باشگاه گیتی پسند برای به خدمت گرفتن محمد هاشم زاده مربی تیم ملی فوتسال هم تاکید کرد: ما به آقای هاشم زاده در تیم ملی نیاز داریم. او سالهاست که در تیم ملی فعالیت می کند و شبانه روز برای تیم ملی زحمت کشیده است. امیدوارم فدراسیون فوتبال فکری برای حل مشکلات کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.