مدافع تیم فوتبال پرسپولیس هدف اول تیمش در لیگ قهرمانان آسیا را راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها دانست.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس هدف اول تیمش در لیگ قهرمانان آسیا را راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها دانست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، شجاع خلیل‌زاده پس از انتخاب به‌عنوان بهترین بازیکن دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و التعاون عربستان، در نشست خبری بعد از این مسابقه اظهار داشت: یک بازی خیلی سخت بود و از قبل می‌دانستیم التعاون تیم خوبی است. بازی تیم‌های ایرانی و عربستانی همیشه شرایط خاص خودش را دارد.

وی در ادامه افزود: کادر فنی به ما گفته بود چه بازی حساسی داریم و باید پیروز می‌شدیم. این مسابقه برای ما مانند فینال بود و به برد نیاز داشتیم تا امیدمان برای صعود زنده بماند. هدف اول ما، صعود از این گروه است. بعد به جلو نگاه و تلاش می‌کنیم مانند دو سال پیش، به فینال برسیم. بازی خیلی سختی را بردیم و فکر می‌کنم سخت‌ترین دیدار ما، بازی اول مقابل التعاون بود. این تیم در صدر جدول قرار داشت و قابل احترام بود.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اظهارات گل‌محمدی گفت: به قول سرمربی‌مان، دو نیمه متفاوت داشتیم. بازی را خوب شروع کردیم و نیمه دوم کاملاً در اختیار ما بود. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم که بدشانسی آوردیم. امیدوارم در بازی دوم مقابل التعاون که تیم بسیار خوبی است، نتیجه قابل قبولی به دست آوریم تا دل ۴۰ میلیون هوادار را که برای ما دعا می‌کنند، شاد کنیم. تمام تلاش خود را می‌‌کنیم تا پرچم پرسپولیس را در ایران و آسیا بالا نگه داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.