بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که برای برگزاری دو بازی دوستانه به ایران آمده است، غایب بزرگ تمرینات ریو آوه برای فصل جدید است.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت noticias aominuto، تمرینات تیم فوتبال ریو آوه برای شروع فصل جدید رقابت‌ها در حالی شروع شد که از تمامی بازیکنان تست کرونا گرفته شد و مراحل مقدماتی شروع تمرینات از سوی مربیان به بازیکنان ابلاغ شد. مهدی طارمی، بهترین گلزن تیم ریو آوه در این تمرین غایب بود. او به خاطر بازی دوستانه ایران برابر ازبسکتان و سوریه، در ایران به سر می‌برد و فعلا به ریوآوه نخواهد رفت.

البته چند تیم بزرگ پرتغال نیز به دنبال به خدت گرفتن او هستند و امیدوارند تا بهترین گلزن ریو آوه را به خدمت بگیرند. با این حال طارمی حداقل تا بعد از دو بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران به پرتغال بر نخواهد گشت و باید دید شرایط او برای فصل جدید چگونه خواهد بود.

به گزارش ایسنا، در حالی که قرار بود تیم ملی فوتبال ایران در انتخابی جام جهانی برابر کامبوج و هنگ کنگ به میدان برود، این دو دیدار و سایر بازی‌های انتخابی جام جهانی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا لغو شد و تیم ملی ایران تنها در دیدارهای دوستانه به میدان خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.