سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ از عملکرد تیمش مقابل بارسلونا ابراز رضایت کرد و به بازیکنانش هشدار داد که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن باقی مانده است.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ از عملکرد تیمش مقابل بارسلونا ابراز رضایت کرد و به بازیکنانش هشدار داد که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن باقی مانده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، هانسی فلیک که شاگردانش شب گذشته (جمعه) در بازی تک حذفی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۸ بر ۲ بارسلونا را در هم کوبیدند و با صعود به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها، حریف برنده دیدار منچسترسیتی - لیون شدند، پس از این بازی گفت: به نظرم ما امروز از بازی عالی تیم‌مان لذت بردیم و از روش بازی‌مان که موفق به کسب پیروزی ۸ بر ۲ شدیم، راضی هستم. با این حال می‌دانیم که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. ما می‌دانیم که در فوتبال اتفاق‌ها چقدر سریع رخ می‌دهند و مهم است که از حالا به بازی بعدی‌مان فکر کنیم.

وی افزود: هدف ما این بود که به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها برسیم و این کار را به شیوه‌ای تأثیرگذار انجام دادیم. بابت صعودمان به جمع چهار تیم برتر خیلی خوشحالیم، اما می‌دانیم که چه کار سختی برای رسیدن به جایی که می‌خواهیم در نهایت آنجا باشیم، داریم. بازیکنان باتجربه ما می‌دانند که باید این عملکرد را در بازی بعدی هم به نمایش بگذارند. ما خودمان را برای بازی بعدی آماده می‌کنیم.

فلیک در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: ما در نیمه اول فشار زیادی به بارسلونا وارد کردیم و آنها را مجبور کردیم اشتباه کنند و سپس بازی با توپ‌مان عالی بود. اینها کارهایی بود که می‌خواستیم مقابل بارسلونا انجام دهیم و کارمان را در زمین بازی به خوبی انجام دادیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.