مربی تیم فوتسال بانوان سایپا معتقد است عدم تمرکز و خستگی بازیکنان در دقیقه آخر مسابقه با مس رفسنجان باعث شد تمرکزشان کم شده و به اشتباه گل بخورند.

مربی تیم فوتسال بانوان سایپا معتقد است عدم تمرکز و خستگی بازیکنان در دقیقه آخر مسابقه با مس رفسنجان باعث شد تمرکزشان کم شده و به اشتباه گل بخورند. آمنه محمودی با بیان این مطلب به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: بازی خوب، پایاپای، مساوی و عادلانه‌ای بود اما بازیکنان ما در پنج دقیقه آخر بازی روی عدم تمرکز و دو اشتباه فردی گل خوردند. البته حریف هم تیم خوب و یکدستی دارد و سال گذشته یک پای فینال بوده است. مس رفسنجان تمرینات خوب و مداومی داشته است اما سایپا قبل از بازی با ملی حفاری تمرینات خود را آغاز کرد که تاثیرگذار بود و در بازی فینال هم تیمی که کمترین اشتباه را داشته باشد، نتیجه می‌گیرد. اینجا هم روی عدم تمرکز و خستگی بازیکنانم در دقیقه آخر بازی باعث شد تمرکزشان کم شده و به اشتباه گل بخوردیم.

وی افزود: برای بازی برگشت اولین هدف‌مان این است که نتیجه را جبران کنیم و چاره‌ای جز پیروزی نداریم چون باید در رفسنجان دو گل خورده را جبران کنیم و قطعا کار سخت است، اما نشدنی نیست. در فوتسال فکر می‌کنم هر چیزی ممکن است اتفاق بیافتد. همانگونه در بازی نیمه نهایی با ملی حفاری این اتفاق افتاد اینجا هم بعید نیست این اتفاق رخ دهد و ما برای جبران بازی برگشت می‌رویم.

مربی تیم فوتسال بانوان سایپا درباره صحبت‌های سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان اظهار داشت: قطعا با بازی که امروز دیدم، می‌دانستم که اینگونه نیست و البته بعد از این اتفاق متوجه شدم که خانم رضایی منظورش این بوده است که اگر ملی حفاری اهواز برنده مسابقه می‌شد باید مسابقه دور برگشت فینال را در اهواز انجام می‌دادند و اگر تیم ما بالا می‌رفت بازی برگشت در رفسنجان انجام می شد و به همین دلیل از فینالیست شدن تیم ما ابراز خوشحالی کرده بودند. از طرفی تیم ما را می‌شناسند و می‌دانند که تیمی که یک پای فینال است قطعا تیم ضعیفی نیست.

وی درباره داوری مسابقه نیز گفت: داوری به نظر من مشکل خاصی نداشت، چون مسابقه پر برخوردی بود. البته یکی دو صحنه مشکل داشت، اما مشکل خاصی نبود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.