گروه استا‌ن‌ها- سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت:‌ بازیکنانم از انگیزه بالایی برخوردار هستند و تلاش می‌کنیم در مجموعه دو بازی سهمیه پارس جنوبی در لیگ برتر را حفظ کنیم.

گروه استا‌ن‌ها- سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت:‌ بازیکنانم از انگیزه بالایی برخوردار هستند و تلاش می‌کنیم در مجموعه دو بازی سهمیه پارس جنوبی در لیگ برتر را حفظ کنیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم از جم، سید سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ما تمام داشته‌هایمان همین است متاسفانه در بازی فردا سه بازیکن اصلی خودمان را نداریم محمد نوری، محمود شفیعی به خاطر چهار اخطاره بودن و بابک حاتمی به دلیل مصدومیت اما مطمئنا ناامید نیستم و با بچه‌ها صحبت کردیم و بازیکنانم از انگیزه بالایی برخوردار هستند و تلاش می‌کنیم در مجموعه دو بازی سهمیه پارس جنوبی در لیگ برتر حفظ کنیم چون واقعا اعتقاد داریم این بچه ها توانایی ماندن در لیگ برتر را دارند و انشاءالله به لطف خدا کمک کند فردا بازی خوبی انجام دهیم و سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

وی در مورد پرداخت بخشی از مبلغ قراردادهای بازیکنان پارس جنوبی بیان کرد: جا دارد از همه دوستانی که در این قضیه کمک کردند تشکر کنم ده درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت شده است گرچه باید اول هفته پرداخت می‌شد اما خدا را شکر این اتفاق خوب قبل بازی با فولاد افتاد. امروز مسئولان شهرو بچه‌های هیئت فوتبال استان و شهرستان در اینجا حضور داشتند و جا دارد از آنها تشکر کنم و امیدوار هستم آمدنشان با دست پر باشد این بچه‌های بالای ۱۵ ماه در بدترین شرایط تمرین و بازی کردند با توجه به مشکلات مالی که داشتند و من به مسئولان قول دادم که این دو بازی بچه‌ها با تمام وجودشان بازی می‌کنند و هر چه سریعتر نسبت به پرداخت بقیه مطالبات بازیکنان اقدام خوبی صورت گیرد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در مورد شناخت خود از فولاد خوزستان گفت: من شناخت خوبی نسبت به تیم فولاد دارم و شاید حدود ۵۰ درصد از تیم فعلی فولاد بازیکنانی بودند که در سال‌های گذشته خودم جذب کرده بودم. فردا بازی مهمی برای ما و فولاد است چون فولاد هم به دنبال کسب سهمیه است و امیدوارم بازی خوبی از سوی هر دو تیم انجام شود و امیدوارم پیروز میدان ما باشیم علیرغم احترامی که برای فولاد،کادر فنی و بازیکنان خوبی که دارند قائلم اما با توجه به شرایطی که داریم امیدوارم پیروز میدان ما باشیم.

پورموسوی در مورد برگزاری دیدارهای تیم‌های لیگ برتر در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر تصریح کرد: انتظار داریم تیم‌هایی که بازی‌ می‌کنند و اگر این دیدارها برای آنها ندارد اما برای تیم های پایین جدول اهمیت دارد و نگاهی به نتایج بقیه تیم‌ها داریم و امیدوارم هستم مثل همیشه فوتبال ایران ثابت کند که پاک است و همه بدون هیچ دغدغه‌ای در زمین بازی نتیجه‌شان را به دست بیاورند.

وی در مورد حمایت هواداران از تیم پارس جنوبی افزود: من از هواداران تشکر می‌کنم خیلی نگران تیم پارس هستند و من قول می‌دهم تمام تلاشمان را در بازی فردا انجام دهیم که این تیم حفظ شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.