سرمربی تیم فوتبال نساجی ابراز امیدواری کرد این تیم در آخرین بازی خانگی‌اش در فصل جاری به پیروزی دست یابد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی ابراز امیدواری کرد این تیم در آخرین بازی خانگی‌اش در فصل جاری به پیروزی دست یابد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر اظهار داشت: ین بازی آخرین بازی ما در قائمشهر است و ای ‌کاش آن را در حضور هواداران انجام می‌دادیم، ولی مثل بازی قبل وجود هواداران را ما حس می‌کنیم و ان‌شاءالله بچه‌ها با تمام وجودشان بازی کنند و آخرین بازی خانگی را با نتیجه خوب و برد پشت سر بگذاریم. در مجموع بازی سختی داریم. ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است و حالا به هر دلیلی امسال نتیجه خوبی نگرفته است، ولی تیم خوبی است و فکر می‌کنم فردا بازی سختی داشته باشیم.

وی درباره مصدومیت‌های زیاد تیم نساجی توضیح داد: آخرین مصدوم ما مجتبی ممشلی بود که به جمع مصدومان‌مان اضافه شد. البته عرفان معصومی هم در این بازی محروم است. در هر صورت ان‌شاءالله بچه‌های جایگزین بازی خوبی ارائه کنند تا جای خالی آنها احساس نشود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در مورد مشکلات به وجود آمده برای چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی قائمشهر و بازدید مسئولان از این ورزشگاه تصریح کرد: جا دارد از مسئولان کشوری و استانی تشکر کنم که آمدند و بودجه تعویض چمن را در نظر گرفتند. امیدوارم کار تعویض چمن هر چه زودتر شروع شود. این مسئله خیلی مهمی است که چمن خوبی داشته باشیم و نگهداری و نظارت هم در این مورد خیلی مهم است. باید حتماً مسئولان بعد از تعویض چمن، آن را خوب حفظ کنند.

وی افزود: چمن مصنوعی اگر استاندارد و خوب باشد شاید مشکل کمتری داشته باشیم، ولی چمن مصنوعی فعلی ورزشگاه وطنی کیفیت خوبی ندارد و هم تیم‌های میهمان و هم تیم‌ ما دل خوشی از این چمن نداریم. این موضوع نمی‌تواند نقطه قوت ما باشد، چون بچه‌های ما هم از این وضعیت راضی نیستند. ما چون میزبان هستیم،‌ تمام تلا‌ش‌مان را می‌کنیم تا امتیازات کامل را بگیریم، وگرنه خودمان هم از این چمن راضی نیستیم.

فکری در پایان گفت: جا دارد از مسئولان استادیوم پهنه‌کلا هم تشکر کنم. ما هر بار که به این شهر می‌رویم از استادیوم پهنه‌کلا استفاده می‌کنیم که کیفیت خوبی دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.