مربی تیم فوتبال پیکان اطمینان صد درصدی به بقای این تیم در لیگ برتر دارد.

مربی تیم فوتبال پیکان اطمینان صد درصدی به بقای این تیم در لیگ برتر دارد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، احمد کعبیان‌پور در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پیکان مقابل استقلال در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی با استقلال دیدار مهمی برای پیکان است. استقلال دوست دارد جزو مدعیان کسب سهمیه باشد و ما نیز برای جلوگیری از سقوط بازی خواهیم کرد. سعی خواهیم کرد با بهترین شکل بازی را انجام دهیم.

وی در مورد برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی تصریح کرد: در بازی رفت گروه کادر فنی عبدالله ویسی نبودند و شرایطی پیش آمد که بازی رفت در آزادی برگزار شد. خیلی خوب بود که بازی برگشت در شهر قدس برگزار شود، اما تصمیم سازمان لیگ بود و به آن احترام می‌گذاریم.

مربی تیم فوتبال پیکان درباره اینکه استقلال شرایط خوبی دارد، خاطرنشان کرد: پیکان همان‌طور که دنبال برد و جلوگیری از سقوط است، استقلالِ بزرگ نیز برای قرار گرفتن در جمع مدعیان و کسب سهمیه آسیا تلاش می‌کند.

کعبیان‌پور درباره محرومیت عبدالله یادآور شد: ویسی به دلیل صحبتی که با داور یکی از بازی‌های‌مان کرده بود، یک جلسه محروم شد، اما طبق رأی کمیته انضباطی به دو جلسه افزایش پیدا کرد.

وی راجع به محرومان و مصدومان تیمش تصریح کرد: ما اصلاً مصدوم نداریم. خوشبختانه بازیکنان پیکان دارای احساس مسئولیت برای این بازی و دیدار آخر تیم‌شان هستند. ما به جز امیدواری برای بقا، صد درصد می‌دانیم تیم‌مان در لیگ برتر می‌ماند. بازیکنان می‌دانند در چه شرایطی قرار داریم و فرار رو به جلو نخواهیم کرد. با احترامی که برای استقلال که تیم قبلی‌ام قائلم، امیدوارم پیکان بازی فردا را به سود خود به پایان برساند.

مربی تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم‌های بالای جدول که با پایین جدولی‌ها بازی دارند، تعهداتی نسبت به ارنج تیم‌شان داشته باشند و بدانند که همه تیم‌ها زحمت می‌کشند. نفت آبادان در دیدار گذشته با تمام وجودش بازی کرد و اگر همه مثل صنعت نفت باشند، بسیار بسیار خوب است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.