بازیکن پیشین تراکتور گفت: تراکتور باید فکر و ذکر خود را روی جام حذفی بگذارد تا بتواند به فینال برسد و قهرمانی در این مسابقات را کسب کند. هواداران این تیم نیاز به یک جام دارند.

مرتضی اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تساوی تراکتور مقابل تیم قعر جدولی شاهین شهرداری بوشهر گفت: انتظارات همیشه از تراکتور بالا بوده است. باید نتایج قابل توجهی می گرفت تا بتواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را راحت کسب کند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال تراکتور درباره روند نزولی این تیم پس از تعطیلی لیگ برتر به دلیل بیماری کرونا تصریح کرد: اکثر تیم ها افت داشتند و نمی توان مشکل را فقط در تمرینات تراکتور دید. فکر کنم تنها تیم هایی که پس از کرونا نتیجه گرفتند پرسپولیس و نساجی مازندران بودند. بازیکنان تراکتور ناهماهنگ بودند. تمرکز اعضای باشگاه هم روی این موضوع نبود و آنها ذهن خودشان را درگیر ماندن در کورس قهرمانی نکردند.

وی تاکید کرد: تراکتور باید فکر و ذکر خود را روی جام حذفی بگذارد تا بتواند به فینال برسد و قهرمانی در این مسابقات را کسب کند. هواداران تراکتور واقعا نیاز به یک جام دارند. من فکر می کنم ساکت الهامی نیاز به حمایت در همین برهه زمانی کوتاه دارد تا بتواند تراکتور را در لیگ برتر و جام حذفی به پیروزی های متوالی برساند.

اسدی در خصوص شایعه جدایی بازیکنان ملی پوش این تیم نظیر احسان حاج صفی تصریح کرد: قطعا تراکتور یکی از پرمهره ترین تیم های لیگ برتر در فصل جاری بوده است. ترکیب ستاره ها در کنار بازیکنان نسبتا جوان باعث شده بود تا کمترین مشکل در رختکن این تیم به بیرون درز پیدا کند. احسان حاج صفی هم بازیکن بسیار خوبی است که هر تیمی آرزوی داشتن چنین نفراتی را دارد ولی من فکر می کنم امثال حاج صفی و دژاگه به قدری حرفه ای شده اند که تا پایان بازی های این تیم در فصل جاری به ترانسفر خود فکر نمی کنند و برای تراکتور کم نمی گذارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.