سرمربی تیم فوتبال آتالانتا بابت شیوه حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا ابراز تأسف و در عین حال عملکرد شاگردانش را مقابل پاری‌سن‌ژرمن ستود.

سرمربی تیم فوتبال آتالانتا بابت شیوه حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا ابراز تأسف و در عین حال عملکرد شاگردانش را مقابل پاری‌سن‌ژرمن ستود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، جان پیرو گاسپرینی سرمربی تیم فوتبال آتالانتا پس از شکست ۲ بر یک مردانش مقابل آتالانتا در اولین بازی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دیداری که نماینده ایتالیا تا دقیقه ۹۰ از حریف فرانسوی پیش بود و در عرض سه دقیقه دو گل دریافت کرد و حذف شد، به خبرنگاران گفت: بزرگترین افسوسی که می‌خوریم بابت این است که ما خیلی به صعود نزدیک شده بودیم و فکر می‌کردیم که با یک کودتای خارق‌العاده به یک دستاورد بزرگ رسیده‌ایم. با این حال رضایت من از تیمم بابت عملکرد فوق‌العاده‌ای که در این فصل از لیگ قهرمانان داشت پابرجاست چون نشان دادیم که روند پیشرفت‌مان مقابل بهترین تیم‌های اروپایی ادامه دارد. من فقط می‌توانم از بازیکنانم بابت کارهایی که انجام داده‌اند تشکر کنم.

گاسپرینی افزود: ناراحت کننده است چون ما واقعاً به صعود نزدیک بودیم البته ما به حریفی باختیم که تعدادی از بهترین بازیکنان دنیا مانند امباپه و نیمار را دارد بازیکنانی که در مقاطعی از مسابقه به بازی حریف جان دادند. ای کاش زودتر گل می‌خوردیم چون اگر زودتر گل خورده بودیم بهتر می‌توانستیم با آن کنار بیاییم.

سرمربی آتالانتا تأکید کرد: گل خوردن در وقت‌های تلف شده تلخ‌تر است. ما هر کاری که می‌توانستیم انجام دادیم، ضمن اینکه ما بعد از یک سری بازی‌های سخت و فشرده به این رقابت‌ها آمدیم. به همین دلیل من فقط می‌توانم از بازیکنانم تشکر کنم. لیگ قهرمانان تورنمنت خاصی است و به قول ژوزه مورینیو در این تورنمنت تیمی پیروز است که به جزئیات توجه کند. مردم برگامو در هر حال برای کاری که ما انجام دادیم جشن خواهند گرفت. اگر به نیمه نهایی صعود می‌کردیم خارق‌العاده می‌شد اما همین حالا که ما کاری خارق‌العاده انجام داده‌ایم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.