عضو هیات مدیره نفت گفت: باتوجه به این که تا این مرحله بالا آمدیم هدفمان قهرمانی است و به هر حال ممکن است آن را به دست بیاوریم.

حسین فرجی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره قرعه کشی جام حذفی و تقابل نفت مسجدسلیمان و تراکتور اظهار کرد: هر سه تیم استقلال، پرسپولیس و تراکتور از تیم‌های مطرح کشور هستند و خیلی تفاوت فاحشی بین این سه تیم وجود ندارد. زمانی پتانسیل حضور تماشاگران را داشتیم اما متاسفانه دیگر هیچکدام از تیم‌ها این پتانسیل را ندارند و در شرایطی تقریبا برابر باهم دیدار می کنند. فقط شرایط آب و هوا در شهرهای مختلف تفاوت دارد. به هر حال با هر کدام از این تیم‌ها دیدار می‌کردیم خیلی برایمان تفاوتی نداشت اما دوست داشتیم با تراکتور در شهر خودمان بازی کنیم.

او اضافه کرد: ما در جام حذفی توانستیم تیم‌هایی مثل شهرخودرو و گل گهر را شکست دهیم. کادرفنی‌مان برای جام حذفی برنامه‌های خوبی داشت و خوشبختانه اکنون هم به اهدافشان رسیدند اما هدف کلی همانطور که خودتان مستحضر هستید به تیم دوم چیزی نمی‌دهند و فقط قهرمانی در جام حذفی مهم است. باتوجه به این که تا این مرحله بالا آمدیم، هدفمان قهرمانی است و ممکن است آن را به دست بیاوریم.

عضو هیات مدیره نفت درباره وضعیت نامطلوب این باشگاه از نظر مالی و صحبت های مهدی تارتار در این خصوص گفت: سرمربی تیم زحمت بسیار زیادی برای نفت کشید با تمام احترامی که برای او قائل هستیم اما من این صحبت‌ها را نمی‌پذیرم چرا که در تاریخ چندین ساله نفت مسجدسلیمان هیچ سالی تیم ما به اندازه امسال اردو برگزار نکرده است. شاید نصف فصل تیم مان در تهران اردو می‌زد و با این بضاعتی که داشتیم توانستیم این کار را انجام دهیم تا تیم‌مان آمادگی خوبی پیدا کند.

او ادامه داد: ضمن اینکه باید بگویم یک تیم را به من معرفی کنید که مشکلات مالی نداشته باشد. اگر توانستید پیدا کنید ما از سیر تا پیاز را توضیح می‌دهیم اما متاسفانه برخی‌ها این مسائل را بزرگ جلوه می‌دهند. خیلی از بازیکنان تیم‌های لیگ برتر حتی از ۱۰، ۱۲ سال ‌پیش هم مطالباتی دارند و ما هم مثل دیگر تیم‌های لیگ برتر مشکل مالی داریم. از لحاظ پرداختی از تیم‌های متمول لیگ برتر کمتر پرداختی نداشتیم. حدود ۶۰ درصد نقداً پرداخت کردیم و اگر دیگر تیم‌ها را هم ببینید چندان بیش از این پرداختی نداشته‌اند. ۲۰ درصد دیگر هم چک به بازیکنان پرداخت شده است و این چک هم قرار است وصول شود.

فرجی در خصوص برنامه‌های باشگاه نفت برای فصل آینده گفت: باید ببینیم وزارت نفت چه سیاستی برای تیم‌های نفتی اتخاذ می‌کند و ابتدا باید این فصل را به اتمام برسانیم و هر تصمیمی که گرفته شود تابع آن هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.