عزیز معبودی بازیکن تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: پیروزی در دربی تبریز برای ما مهم است و قرار نیست سه امتیاز این بازی را به تراکتور تقدیم کنیم.

عزیز معبودی بازیکن تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: پیروزی در دربی تبریز برای ما مهم است و قرار نیست سه امتیاز این بازی را به تراکتور تقدیم کنیم. عزیز معبودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت فعلی ماشین‌سازی در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر گفت: شرایط فنی تیم ما خوب است و اگر بازی با پارس جنوبی را می‌بردیم الان دیگر نگرانی خاصی نداشتیم، ولی روی بی‌تجربگی بازیکن جوان‌مان‌ به حریف پناتی دادیم و بازی مساوی شد. متأسفانه در چند بازی در دقایق آخر گل خوردیم و بد کار کردیم، ولی شرایط فنی تیم خوب است و امیدواریم در دو بازی پایانی نتایج خوبی بگیریم و در لیگ برتر بمانیم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی درباره دیدار بعدی تیمش برابر تراکتور تبریز تأکید کرد: شرایط تیم ما طوری است که نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی داریم و اگر نتیجه را واگذار کنیم کارمان خیلی سخت خواهد شد. در این بازی فقط سه امتیاز به درد تیم ما می‌خورد و امیدوارم در نهایت با انجام یک بازی خوب به هدف‌مان برسیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «زنوزی مالک دو باشگاه در دربی تبریز طرفدار کدام تیم است؟»، تصریح کرد: نمی‌دانم آقای زنوزی طرفدار کدام تیم در این بازی خواهد بود، ولی در مورد تیم خودمان باید بگویم که بچه‌ها انگیزه بالایی دارند تا بازی روز شنبه را با برد پشت سر بگذاریم. می‌دانیم تراکتور برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان برد می‌خواهد، ولی ما هم باید در لیگ برتر بمانیم. ما نگران آبروی‌مان هستیم و قرار نیست سه امتیاز را تقدیم تراکتور کنیم. باید در این بازی به برد برسیم تا ماشین‌سازی برای هفته آخر دیگر استرس نداشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.