پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال خیلی هوشمندانه مقابل سپاهان بازی کرد و این بازی را اصلا پیچیده نکرد تا با یک فرمول ساده برنده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال طی دیداری حساس موفق شد تیم سپاهان را در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با دو گل شکست بدهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

ایوب اصغرخانی پیشکسوت آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص این بازی اظهار داشت: بازی خوبی را از دو تیم دیدیم و هر دو تیم در این بازی آنقدر قوی بودند که شانس برنده شدن داشته باشند. استقلال بهتر از شانس‌های خود استفاده کرد و برنده شد و این پیروزی را به هوادران این تیم تبریک می‌گویم.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: مجیدی بازی را اصلا پیچیده نکرد و با به کارگیری فرمول‌های ساده فوتبال توانست برنده این بازی بزرگ شود. او نقطه قوت اصلی سپاهان که کی‌روش استنلی باشد را شناسایی کرد و با مسدود کردن راه‌های رسیدن توپ به این بازیکن و یارگیری فشرده روی کی‌روش، تمام راه‌های پیروزی سپاهان را مسدود کرد.

وی اضافه کرد. حضور غلامی در دفاع چپ و دانشگر در دفاع راست، باعث شد تا راه‌های نفوذ سپاهان از کناره‌ها و ارسال برای کی‌روش بسته شود و در معدود دفعاتی هم که توپ ارسال می‌شد، مدافعان سرزن استقلال با برتری عددی در قلب دفاعی فرصتی برای استفاده کی‌روش نگذاشتند.

اصغرخانی در ادامه بیان داشت: مهم ترین بازی برای استقلال همین دیدار با سپاهان بود و عبور از سد این تیم پر قدرت اصفهانی بسیار حائز اهمیت بود. حالا که آبی پوشان به جمع ۴ تیم برتر راه یافتند، شانس بیشتری نسبت به رقبا برای قهرمانی دارند.

هافبک پیشین تیم استقلال خاطرنشان ساخت: شاید وقتی خبر غیبت دیاباته، مطهری و اسماعیلی تایید شد، حتی خوشبین ترین هواداران استقلال هم در موفقیت تیمشان دچار تردید شدند. اما مجیدی نترسید و شجاعانه و هوشمندانه تیمش را به میدان فرستاد مزد این شجاعت را گرفت. پیروزی مقابل سپاهان حق استقلال ابود که به این حق خود رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.