پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد؛ شاگردان فرهاد مجیدی مقابل سپاهان، عملکرد هوشمندانه‌ای ارائه و پس از پنالتی، راحت‌تر بازی کردند.

پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد؛ شاگردان فرهاد مجیدی مقابل سپاهان، عملکرد هوشمندانه‌ای ارائه و پس از پنالتی، راحت‌تر بازی کردند. علی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: استقلال خیلی باهوش عمل کرد و توانست نتیجه را به سود خود به پایان برساند. پنالتی اواخر نیمه نخست استقلال بسیار روحیه‌بخش بود و تیم پس از آن راحت‌تر بازی کرد. با وجود اینکه سپاهان در نیمه دوم سراسر در حمله بود، استقلال به خوبی از ضدحملات هم بهره برد. تیم در فرصت مناسب توانست گل دیگری هم بزند و بازیکنان در این مسابقه در خطوط مختلف، کمتر اشتباه کردند.

وی درباره غیبت دیاباته، مطهری و اسماعیلی تصریح کرد: غیبت آنها خیلی احساس نشد اما این مصدومیت‌ها برای تیم‌ها در آغاز مجدد مسابقات قابل پیش‌بینی بود و استقلال شرایط سختی داشت. مربیان هم باید برای این وضعیت چاره‌ای بیندیشند. استقلال در این مسابقه گلی دریافت نکرد و در خط دفاع و دروازه عملکرد بدی نداشت. مهم پیروزی در این بازی بود که استقلال باهوش عمل کرد و به آن دست یافت.

پیشکسوت باشگاه استقلال درخصوص قرعه مناسب آبی‌پوشان در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی خاطرنشان کرد: بازی‌ها به هیچ وجه قابل پیش‌بینی نیستند. پس از وقفه ایجاد شده به خاطر کرونا، یک تیم در خانه حریفش پیروز می‌شود و هفته بعد در خانه‌اش شکست می‌خورد. تیم‌ها در مجموع بالا و پایین زیادی دارند و تا آخرین لحظه نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. هر تیمی خودش را با این شرایط وفق بدهد و باتجربه و باهوش عمل کند، موفق خواهد بود.

موسوی در مورد احتمال رویارویی استقلال با پرسپولیس در دور بعدی جام حذفی به تسنیم گفت: برای صعود به فینال، حریف نیمه‌نهایی نباید فرقی کند و استقلال در مرحله بعد باید مقابل هر حریفی، با صلابت وارد زمین شود. پرسپولیس هم در دیدارهای اخیر نتایج خوبی نگرفته و هیچ بازیکنی آمادگی کامل ندارد. تیم‌ها شرایط مناسبی ندارند و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا موفق شود یا خیر، بیان کرد: لیگ قهرمانان آسیا تورنمنتی بین‌المللی است و بازیکنان در این رقابت‌ها باید بین‌المللی بازی کنند. بی‌تجربگی و اشتباهاتی که بازیکنان در لیگ مرتکب می‌شوند، در مسابقات آسیایی باعث کسب نتایج غیرمعمول می‌شود. رقبای ما در این مسابقات بسیار حرفه‌ای هستند و هیچ فرصتی را از دست نمی‌دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.