سرمربی تیم فوتبال اینتر درباره خطرات مصاف با بایرلورکوزن به شاگردان هشدار داد و راجع به انتصاب شاگرد سابقش به عنوان سرمربی یوونتوس اظهارنظر کرد.

سرمربی تیم فوتبال اینتر درباره خطرات مصاف با بایرلورکوزن به شاگردان هشدار داد و راجع به انتصاب شاگرد سابقش به عنوان سرمربی یوونتوس اظهارنظر کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل بایرلورکوزن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا به خبرنگاران گفت: لورکوزن تیمی بسیار خطرناک در ضدحملات است و به همین دلیل باید خیلی حواس‌مان را جمع کنیم که فضایی را برای ضدحمله زدن آنها خالی نگذاریم چون ضدحملات آنها کُشنده است. چیزی که ما در این بازی نیاز داریم، اتحاد و تلاش برای ارائه بازی به همان سبکی است که تمرین کرده‌ایم، چه با توپ چه بدون توپ. نتیجه چنین بازی‌هایی اغلب با یکسری مسائل جزئی تعیین می‌شود پس تمرکز داشتن کلید پیروزی است.

کونته افزود: انتظار دارم که سختکوشی‌های امروزمان در بلند مدت نتیجه دهد. تیم ما باید روی کاری که به بهترین شکل ممکن انجامش می‌دهد تمرکز کند و آن فوتبال بازی کردن است. این رؤیای هر مربی‌ است.

آندریاس برمه اسطوره آلمانی اینتر گفته است که برنده بازی نراتزوری و لورکوزن احتمالاً‌ قهرمان امسال لیگ اروپا خواهد بود. کونته در این باره هم گفت: در این مقطع از بازی‌ها نمی‌توان گفت که کدام تیم بخت بیشتری برای قهرمانی دارد چون از مرحله یک چهارم نهایی به بعد، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. همانطور که قبل از بازی مقابل ختافه گفتم، ما باید ثابت کنیم که لیاقت حضور در نیمه نهایی را داریم. در بازی مقابل ختافه ثابت کردیم که لیاقت حضور در مرحله یک چهارم نهایی را داریم و حالا باید ثابت کنیم لایق بازی در نیمه نهایی هستیم. هدف ما قهرمانی و باید نسبت به این موضوع هم مثبت اندیش باشیم. نباید با حسرت این رقابت‌ها را ترک کنیم. اگر با تمام توان بازی کنیم، راضی خواهیم بود.

سرمربی اینتر در پایان به انتصاب آندره‌آ پیرلو به عنوان سرمربی جدید یوونتوش اشاره کرد. بازیکنی که در فاصله سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ در یوونتوس زیر نظر کونته بازی کرد از فصل آینده رقیب او برای کسب اسکودتو خواهد بود.

کونته در این باره گفت: من قطعاً برای آندره‌آ خیلی خوشحالم چون علاوه بر تمام چیزهایی که در دورن بازی‌اش در زمینه فوتبالی به من داد، یک انسان استثنایی است و من هم فوق‌العاده او را دوست دارم. با این حال، دیدن مربیگری بازیکنانی که زمانی خودم تمرین‌شان می‌دادم، باعث می‌شود کم‌کم احساس پیری کنم!

تیم‌های فوتبال اینتر و لورکوزن امشب (دوشنبه) از ساعت ۲۳:۳۰ در شهر دویسبورگ آلمان روبه‌روی هم قرار می‌گیرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.