پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است که حق مجیدی است تا فرصت داشته باشد تیم مورد علاقه‌اش را در استقلال بسازد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است که حق مجیدی است تا فرصت داشته باشد تیم مورد علاقه‌اش را در استقلال بسازد. شاهین بیانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص شرایط استقلال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اظهار داشت: استقلال در دو بازی گذشته شرایط خوبی داشته و تا پایان لیگ هم برای کسب سهمیه مشکلی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: آبی‌پوشان باید بازی پیش روی خود در جام حذفی را جدی بگیرند، چون جای اشتباه ندارند. بازی با سپاهان بازی خیلی سختی است، قطعا شاگردان قلعه‌نویی هم با تمام قدرت به میدان می‌آیند تا موفق شوند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص حاشیه‌هایی که در بازی گذشته با سپاهان در لیگ به وجود آمد تصریح کرد: در آن بازی حواشی که ایجاد شد یک مقدار به خاطر بی‌تجربگی نورافکن بود و اگر قلعه‌نویی روی نیمکت بود قطعا چنین مسائلی پیش نمی آمد. شاگردان مجیدی باید بازی گذشته را فراموش کنند و با قدرت بازی کنند، در حقیقت جام حذفی را بسیار جدی بگیرند تا با قهرمانی دل هواداران را شاد کنند.

بیانی در پاسخ به این سوال که بازی جام حذفی مقایل سپاهان در سرنوشت مجیدی تعیین‌کننده است؟ گفت: همانطور که مدیرعامل استقلال گفته از مجیدی حمایت می‌کند بایداین کار انجام شود. مجیدی امسال در صورتی سرمربی این تیم شد که هیچ بازیکنی را با نظر خوش به خدمت نگرفت. فرهاد باید بماند و تیم فصل بعد با نظر او بسته شود. او حق دارد که به او فرصت بدهیم تا تفکراتش را در تیم پیاده کند و تیم موردعلاقه‌اش را در استقلال بسازد و همه ما باید این زمان را به او بدهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.