سرمربی شاهین شهرداری بوشهر اعتقاد دارد این تیم از سایر تیم‌های لیگ برتر فوتبال ضعیف‌تر است.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر اعتقاد دارد این تیم از سایر تیم‌های لیگ برتر فوتبال ضعیف‌تر است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی پاشازاده در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: تراکتور خارج از زمین میهمان ماست. امیدوارم بیرون از زمین، میزبان و درون زمین، رقیب خوبی برای این تیم باشیم. تنها چیزی که دل‌مان به آن گرم است و در این دو هفته با بچه‌ها کار کردیم، این است که یک تیم باشیم. از هر لحاظ از همه تیم‌ها ضعیف‌تر هستیم و تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم، این است که از لحاظ تیمی بهتر از رقیبان شویم.

وی با تمجید از شاگردانش گفت: بچه‌ها واقعاً بیش از حد خود زحمت می‌کشند. آنها زیر فشار هستند و کادر فنی هم از لحاظ بدنی، نظم و تاکتیک سختگیری زیادی می‌کند. ما راهی جز این نداریم که ان‌شاءالله به ثمر می‌نشیند و شاهد بازی خوبی باشیم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در مورد مصدومان تیمش تصریح کرد: حسین مالکی، سجاد حیدری و سجاد مشکل‌پور همچنان مصدوم هستند. مشایخ و نوروزی هم به تازگی به میادین بازگشته‌اند. خدا را شکر جوانان و باتجربه‌های بسیار خوبی داریم. بازیکنان باتجربه ما مانند جوانان می‌دوند و زحمت می‌کشند که خیلی اوقات، بهتر از آنها هم هستند.

پاشازاده در پاسخ به این پرسش که چه نویدی به مردم بوشهر می‌دهد، خاطرنشان کرد: نوید ما این است که قول می‌دهیم تمام تلاش خود را بکنیم. در تمرین همیشه می‌گویم هر کسی وظیفه خود را به نحو احسن و با تمرکز کامل انجام دهد. نکات مورد نظر گوشزد شده و آنها را تمرین کردیم. ما نتوانستیم سالنی داشته باشیم که بتوانیم در آن رقبا را آنالیز کنیم، اما با تمام کمبودها و محدودیت‌ها آنالیزهای خوبی انجام دادیم. قول می‌دهم با تمام وجود بازی می‌کنیم، اما هزار و یک اتفاق در فوتبال ممکن است بیفتد. دلم روشن است و ان‌شالله نتیجه لازم را بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.