مربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید درخواست آن‌ها از داوری مسابقه با استقلال اجرای عدالت است و اگر این اتفاق رخ بدهد آن‌ها می‌توانند هر رقیبی را شکست بدهند.

به گزارش ایسنا، سعید الهویی، مربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال در جام حذفی اظهار کرد: بازی جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و هر بازی مثل فینال است. بعد از پایان بازی و سوت داور فرصت جبران برای هیچ تیمی وجود ندارد. آقای قلعه‌نویی در طول هفته به کمک کادر فنی و تیم مدیریتی سعی کردند تیم را از لحاظ ذهنی و بدنی بازسازی کنیم. اتفاقاتی که هفته قبل افتاد خوشایند نبود. هر چند که اعتقاد کادر فنی و مدیریتی این است که کیفیت سپاهان خیلی خوب است. حتی رقیبان ما هم بعد از بازی اذعان می‌کنند که سخت‌ترین بازی فصل‌شان برابر سپاهان بوده است. خیلی‌ها هم می‌گویند که با خوش شانسی توانستند حتی یک امتیاز از سپاهان بگیرند. باید سعی کنیم که شکل و روند بازی‌ها را به کسب نتیجه تبدیل کنیم. امیدواریم که این اتفاق رخ بدهد و از این بازی شروع شود.

او درباره تاثیر شکست هفته قبل برابر استقلال بر این بازی هم توضیح داد: تجربه بازی کردن دو تیم به فاصله کمتر از ۱۰ روز هم نکات منفی دارد و هم مثبت. ما سعی می‌کنیم از نکات مثبت بازی قبل استفاده و ضعف‌ها را کمتر کنیم و با استفاده از آنالیز بازی قبل شرایط تیم‌مان را بهبود ببخشیم. البته شکل بازی کردن تیم‌ها در لیگ و جام حذفی متفاوت است. باید با تفکر جام حذفی وارد زمین شویم و بتوانیم نتیجه را آن طوری که باب میل خودمان و هواداران‌مان است کسب کنیم. اتفاقاتی که در هفته قبل یعنی شکست برابر استقلال و نساجی افتاد هم مربوط به بدشانسی و هم مربوط به عوامل بیرونی بود. اشتباهات داور باعث این نتایج شد. من از طرف آقای قلعه‌نویی و کادر فنی از هواداران واقعی سپاهان معذرت خواهی می‌کنم. این عزیزان بهتر از ما می‌دانند که تیم کیفیت فنی خیلی خوبی ارائه کرده ولی کم شانس بوده است. آمار نشان می‌دهد ما یکی از دو تیم برتر لیگ در ایجاد موقعیت گل و موقعیت ندادن به حریف بعد از شروع مجدد لیگ هستیم. ولی متاسفانه بدشانسی و اشتباهات داوری به ضرر ما تمام شد و بابت این از هوادارن سپاهان عذرخواهی می‌کنیم ولی مطمئن باشند که تا آخرین ذره انرژی‌مان را برای موفقیت سپاهان صرف می‌کنیم.

الهویی درباره انتخاب موعود بنیادی‌فر به عنوان داور دیدار فردا هم، گفت: ما دوست نداریم درباره داروی اظهار نظر کنیم ولی یک خواهش نه فقط از آقای بنیادی‌فر بلکه از همه داوران داریم. آن هم رعایت کردن عدالت است. ما اصلا تقاضا نداریم که به چشم دیگری به ما نگاه شود. اصلا درخواست دریافت هدیه از داوری نداریم. اصلا نمی‌خواهیم که خطای مهاجم ما روی مدافع حریف، برای ما پنالتی گرفته شود یا داوران گل آفساید ما را قبول کنند. ما فقط می‌گوییم عدالت رعایت شود تا بر اساس عدالت، آن تیمی که در جریان بازی شایسته است به آن چیزی که باید دست پیدا کند و عوامل بیرونی روی نتیجه تاثیرگذار نباشند.

مربی سپاهان درباره حضور قلعه‌نویی در بازی فردا هم اظهار کرد: پزشکان حتی اجازه نمی‌دادند که آقای قلعه‌نویی به خاطر وضعیتش در تمرینات حضور پیدا کند اما ایشان به تمرینات آمدند. مطمئنا حضور ایشان روی نیمکت در بازی فردا به تیم انرژی می‌دهد و من می‌دانم بازیکنان سپاهان در بازی فردا با تمام انرژی برای سپاهان، هواداران و آقای قلعه‌نویی تلاش می‌کنند تا نمایش خوبی داشته باشند و نتیجه خوبی کسب کنند.

الهویی در پاسخ به این پرسش که سپاهانی‌ها ترجیح می‌دهند در صورت صعود به مرحله بعدی با چه تیمی بازی کنند؟ هم بیان کرد: واقعیت این است که در جام حذفی خیلی اهمیت ندارد که حریف شما چه تیمی است چون باید در هر بازی پیروز شوید تا به قهرمانی برسید. ما فقط به بازی فردا و تیم استقلال فکر می‌کنیم. تمرکزمان روی بازی فرداست و امیدواریم بازی را با نتیجه خوب به پایان برسانیم.

مربی سپاهان درباره غیبت احتمالی شیخ دیاباته هم، گفت: دیاباته مثل بعضی از بازیکنان استقلال جز بازیکنان تاثیرگذار این تیم است ولی سپاهان آن‌قدر بزرگ هست و سرمربی بزرگ و بازیکنان با کیفیتی دارد که فکر می‌کنیم اگر عدالت در این بازی رعایت شود این بازیکنان با وجود هر رقیبی می‌توانند پیروز میدان شوند. درخواست ما عدالت است. ما برای ارتباط با آنالیزورمان که روی سکو است یا ارتباط با مسوول جی پی اس تیم‌مان سعی می‌کنیم در جریان بازی از آیپد استفاده کنیم ولی ناظر بازی طبق قوانین به ما اجازه نمی‌دهد ولی تیم‌های دیگر در جریان بازی از ساعت اپل استفاده می‌کنند و اطلاعاتی رد و بدل می‌کنند که می‌تواند در جریان بازی تاثیرگذار باشد. ما می خواهیم عدالت حتی در این بخش هم رعایت شود. اگر قرار است طبق قانون از این وسایل روی نیمکت استفاده نشود باید برای همه تیم‌ها باشد. امیدوارم این جزییات در کنار داوری رعایت شود تا یک دیدار جوانمردانه ببینیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.