مربی سپاهان اعتقاد دارد در صورت رعایت عدالت، این تیم می‌تواند از سد هر تیمی بگذرد.

مربی سپاهان اعتقاد دارد در صورت رعایت عدالت، این تیم می‌تواند از سد هر تیمی بگذرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید الهویی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل استقلال اظهار داشت: بازی‌های جام حذفی شرایط خود را دارد. چون پس از سوت داور، فرصت جبران وجود ندارد و هر مسابقه مانند فینال است. در طول هفته با تلاش قلعه‌نویی و کادر مدیریتی و فنی، سعی کردیم بازیکنان را از لحاظ ذهنی و بدنی ریکاوری کنیم. اتفاقاتی که در طول هفته گذشته برای ما افتاد، خیلی خوشایند نبود. هرچند اعتقاد کادر فنی و مدیریتی سپاهان این است که تیم، کیفیت بسیار خوبی ارائه می‌کند.

وی در ادامه افزود: رقبای ما بعد از دیدار برابر سپاهان،‌ این مسابقه را سخت‌ترین بازی خود می‌دانند و برخی اذعان می‌کنند با خوش‌شانسی یک امتیاز گرفته‌اند. باید تلاش کنیم این شکل و روند خوب بازی را به روند خوب نتیجه‌گیری تبدیل کنیم که ان‌شاءالله این موضوع از این مسابقه آغاز می‌شود.

مربی سپاهان درخصوص فاصله کم دیدار دو تیم تصریح کرد: تجربه بازی کردن دو تیم در فاصله کم، نکات مثبت و منفی دارد که تلاش می‌کنیم از نکات مثبت بازی قبل استفاده کنیم و نقاط ضعف خود را کاهش دهیم. می‌خواهیم شرایط را بهبود ببخشیم. شکل بازی تیم‌ها در لیگ و جام حذفی متفاوت است و امیدوارم نتیجه باب میل هواداران را بگیریم. بخشی از شکست برابر استقلال و نساجی ناشی از کم‌شانسی و بخشی از آن به دلیل عوامل بیرونی مانند اشتباهات داوری بود.

« از هواداران واقعی سپاهان بابت نتایجی که در این چند هفته کسب شد، معذرت می‌خواهم.»، الهویی ضمن بیان این جمله گفت: آنها بهتر می‌دانند تیم کیفیت فنی بهتری ارائه کرده، اما کم‌شانس بوده است. آمار نشان می‌دهد پس از کرونا، یکی از دو تیم نخست در کسب موقعیت و فرصت ندادن به حریفان هستیم و این هواداران مطمئن باشند کادر فنی و مدیریتی تا آخرین ذره انرژی خود برای ثبت بهترین نتیجه تلاش می‌کنند.

وی درخصوص اشتباهات داوری علیه زردپوشان بیان کرد: دوست نداریم درباره داوری اظهار نظر کنیم. نه تنها از بنیادی‌فر، بلکه از همه داوران می‌خواهم که عدالت را رعایت کنند. ما تفاضا نمی‌کنیم که ما را به چشم دیگری نگاه کنند و از داور درخواست هدیه نداریم، تا بر اساس عدالت تیمی که شایسته است به پیروزی برسد و عوامل بیرونی موثر نباشد.

مربی سپاهان در مورد حضور قلعه‌نویی کنار شاگردانش اظهار داشت: حضور او کنار تیم خیلی موثر است. پزشکان به قلعه‌نویی به خاطر استرس اجازه نداده بودند که به تمرین بیاید، اما او در تمرین سپاهان حاضر شد. حضور قلعه‌نویی به تیم انرژی می‌دهد و مطمئنم بازیکنان سپاهان با تمام انرژی برای موفقیت و شادی هواداران و قلعه‌نویی، تلاش می‌کنند نتیجه خوبی بگیرند.

الهویی درخصوص حریف تیم سپاهان در صورت صعود زردپوشان به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی تصریح کرد: در جام حذفی خیلی مهم نیست که حریف شما چه تیمی باشد، چون شما برای قهرمانی باید در هر دیداری پیروز شوید. تمرکز ما فقط روی دیدار با استقلال است و امیدوارم نتیجه خوبی در این مسابقه کسب کنیم.

وی درخصوص غیبت احتمالی شیخ دیاباته خاطرنشان کرد: دیاباته مانند برخی بازیکنان دیگر استقلال موثر است اما سپاهان اینقدر بزرگ است و مربی بزرگ و بازیکنان باکیفیتی دارد که اگر عدالت در این بازی رعایت شود، با وجود هر رقیبی می‌توانند پیروز شوند. فقط درخواست داریم عدالت اجرا شود. ما برای ارتباط با آنالیزور یا کسی که اطلاعات میزان دوندگی را به ما می‌دهد، از آی‌پد استفاده کردیم که ناظر داوری به ما این اجازه را نداد. در حالی که سایر تیم‌ها از «اپل‌واچ» برای تبادل اطلاعات استفاده می‌کنند. ما می‌خواهیم عدالت در این موضوع هم رعایت شود تا بازی‌های جوانمردانه‌ای ببینیم.

سیامک قلیچ‌خانی مدیر رسانه‌ای سپاهان در ابتدای این نشست درخصوص غیبت قلعه‌نویی بیان کرد: قلعه‌نویی برای مشکلی که دوستان می‌دانند، وقت دکتر داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.