پیشکسوت تیم فوتبال معتقد است که ساختار دفاعی آبی‌پوشان ایراد دارد و کادر فنی باید ضعف دفاع تیمی استقلال را برطرف کند.

پیشکسوت تیم فوتبال معتقد است که ساختار دفاعی آبی‌پوشان ایراد دارد و کادر فنی باید ضعف دفاع تیمی استقلال را برطرف کند. علی لطیفی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص شرایط استقلال پس از بازی با شهر خودرو و موقعیت این تیم در جدول اظهار داشت: قبل از اینکه در مورد شرایط استقلال صحبت کنیم، باید درباره عدم نتیجه‌گیری رقبای استقلال حرف بزنیم. خوشبختانه شاگردان مجیدی از موفق نبودن حریفان‌شان در نتیجه‌گیری به نحو احسن استفاده کردند.

وی ادامه داد: آبی‌پوشان در بازی‌های گذشته بسیا باغیرت و با انگیزه بالا بازی کردند و با امتیازاتی که در ۴ بازی گذشته کسب کردند، موقعیت خوبی در جدول پیدا کردند و شانس بالایی برای کسب سهمیه دارند. نکته منفی‌ای که در بازی‌های استقلال مشهود است این که آبی‌پوشان موقعیت‌های زیادی در طول بازی به حریفان می‌دهند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه با بیان اینکه مشکل دفاعی استقلال به دلیل ضعف بازیکن خاصی نیست، گفت: ساختار دفاعی استقلال ایراد دارد و از مهاجمان تا هافبک‌ها و مدافعان در کار دفاعی ضعیف ظاهر می‌شوند و در اصل دفاع تیمی آبی‌پوشان مشکل دارد.

وی خاطرنشان کرد: مجیدی این مشکل را باید هرچه سریع‌تر برطرف کند، چون تا زمانی که تیم خوب گل می‌زند، ضعف‌های کلی تیم دیده نمی‌شوند. استقلال بازی‌های سختی در آسیا دارد. مهاجمان حاضر در لیگ قهرمانان حرفه‌ای هستند و از کوچکترین فرصت استفاده می‌کنند و اگر کادرفنی استقلال مشکل دفاع تیمی آبی‌پوشان را حل نکند، قطعا کار این تیم گره خواهد خورد.

پیشکسوت باشگاه استقلال ادامه داد: در ۴ بازی گذشته آبی‌پوشان فقط مقابل پارس جنوبی کار تیمی‌شان بی نقص بود و در ۳ بازی دیگر بازیکنان حریف موقعیت‌های زیادی روی دروازه استقلال خلق کردند که اگر این فرصت ها در اختیار مهاجمان حریفان آسیایی قرار بگیرد به راحتی از آن استقاده خواهند کرد.

لطیفی درباره تقابل مجدد استقلال با سپاهان در جام حذفی تصریح کرد: بازی در جام حذفی مقابل سپاهان کاملا متفاوت با فضای لیگ انجام خواهد شد. هر دو تیم نگاه ویژه‌ای به این بازی خواهند داشت. قلعه‌نویی و مجیدی اگر جام حذفی را از دست بدهند به احتمال خیلی زیاد نیمکت تیم‌شان را از دست خواهند داد و جام حدفی را جدی خواهند گرفت. بازی در جام حذفی مهمترین بازی دو تیم در این فصل است چون با قهرمانی در این مسابقات به طور مستقیم به آسیا می‌روند.

وی درباره هجمه هایی که بابت اشتباهات داوری علیه استقلال مطرح می شود اظهار داشت: استقلال در لیگ کم از اشتباهات داوری کم ضرر نکرده و امتیازات زیادی را به خاطر داوری از دست داده است اما موضوعی که مطرح است این که این اشتباهات سهوی است و به عمد اشتباهی صورت نگرفته است. همه تیم‌ها از اشتباهات داوری متضرر شدند و نمی‌توانیم بگوییم که یک تیم با کمک داور پیروز شده یا سود کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.