مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو تاکید کرد که اشتباهات داوری، تمرکز این تیم را در بازی با استقلال بهم ریخت.

مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو تاکید کرد که اشتباهات داوری، تمرکز این تیم را در بازی با استقلال بهم ریخت. حسین مهربان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص تساوی برابر استقلال در مشهد گفت: بازی سختی بود و هر دو تیم برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نیاز مبرمی به برد در این بازی داشتند. ما نیمه اول خوب بازی کردیم و حتی به گل هم رسیدیم ولی در نیمه دوم، بازی به دلیل اشتباهات داوری خراب شد و داور اکثر صحنه‌ها ۵۰-۵۰ و ۳۰ به ۷۰ را هم به سود استقلال سوت می‌زد.

وی ادامه داد: روی گل اول استقلال تصاویر نشان می‌داد که ارسلان مطهری در موقعیت آفساید قرار داشت و روی صحنه پنالتی هم اشتباه رخ داد. چند ثانیه قبل از آن صحنه، بازیکن استقلال با لگد به شکم منصوری زد ولی داور خطا نگرفت و همان موقعیت برای استقلال تبدیل به یک ضربه پنالتی شد که برخی کارشناسان هم گفته‌اند پنالتی نبود. متاسفانه اشتباهات داوری تمرکز تیم ما را بهم ریخت و با این تساوی کارمان برای گرفتن سهمیه سخت شد. با این حال تلاش می‌کنیم و ناامید نیستیم، هر چند که دو بازی سخت برابر سپاهان و نساجی در پیش داریم.

مهربان در خصوص گلی که وارد دروازه استقلال کرد و اینکه چرا در این فصل فقط سه گل زده است، تصریح کرد: دوست داشتم گلم با پیروزی تیم همراه شود که متاسفانه این اتفاق رخ نداد. من تا الان سه گل زدم که البته کم است، امسال شرایط خاصی داشتم، در یک مقطع که مصدوم بودم و شرایط بدنی چندان خوب نبود. در مجموع این فصل برای من خوب نبود و از عملکردم راضی نبودم. امیدوارم در دو بازی پایانی برای تیمم مثمر ثمر باشم و فصل آینده هم اتفاقات خوبی برایم رقم بخورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.