کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد بخش مالی فیفا هنوز نپذیرفته که مطالبات مربیان سابق این باشگاه را بپردازد.

به گزارش ایسنا، کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال روز گذشته در پاسخ به آخرین نامه باشگاه پرسپولیس طی یک نامه رسمی به پرسپولیسی‌ها اعلام کرد مدارک ارسال شده درباره این که بخش مالی فیفا قرار است مطالبات ایگور پانادیچ و زلاتکو ایوانکوویچ را بپردازد مورد پذیرش این کمیته نیست چرا که بخش مالی فیفا هنوز به طور رسمی نپذیرفته است که از محل درآمدهای پرسپولیس نزد فیفا مطالبات ایگو رپانادیچ و زلاتکو ایوانکوویچ را بپردازد.

در این نامه کمیته انضباطی فیفا به پرسپولیس اعلام کرده با وجود این که سود دیرکرد توسط این باشگاه پرداخت شده اما پرسپولیس مسئول پرداخت اصل طلب این دو مربی سابق خود است و هر چه زودتر باید طلب آن‌ها به حسابشان در عمان واریز شود.

با توجه به این که کمیته انضباطی فیفا ۶ اگوست (۱۶ مرداد) را به عنوان آخرین فرصت برای پرداخت مطالبات مربیان پرسپولیس قرار داده بود، به نظر می‌رسد به زودی این کمیته به خاطر عمل نکردن پرسپولیسی‌ها به اخطار فیفا، مجازات‌های را برای این باشگاه در نظر خواهد گرفت. از آن جایی که هنوز مطالبات برانکو، زلاتو ایوانکوویچ و ایگو پانادیچ به طور کامل پرداخت نشده است از نظر برخی کارشناسان حقوقی این احتمال وجود دارد که کمیته انضلباطی فیفا برای هر یک از پرونده‌ها به صورت جداگانه حکم به کسر امتیاز بدهد. با این حال اگر پرسپولیس پیش از صدور رای کمیته انضباطی بتوانند رضایت مربیان سابق خود را جلب کند این احتمال وجود دارد که رای کمیته انضباطی فیفا با تخفیف صادر شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.