رسانه‌های ایتالیایی از سرمربی سابق تاتنهام به عنوان گزینه اصلی مدیران بانوی پیر برای هدایت این تیم در فصل آینده نام می‌برند.

رسانه‌های ایتالیایی از سرمربی سابق تاتنهام به عنوان گزینه اصلی مدیران بانوی پیر برای هدایت این تیم در فصل آینده نام می‌برند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه اسکای اسپورت ایتالیا پس از حذف یوونتوس به دست لیون از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مدعی شد که مدیران این باشگاه با مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام تماس گرفته‌اند تا شرایط او را برای گرفتن جای مائوریتزیو ساری جویا شوند.

یوونتوس در این فصل به خصوص پس از آغاز مجدد رقابت‌ها بعد از وقفه سه ماهه ناشی از شیوع کرونا بسیار ضعیف و بی‌ثبات بازی کرده است و اگرچه به زحمت و با تنها یک اختلاف امتیاز قهرمان سری A شد، ناکامی‌اش در لیگ قهرمانان آن قهرمانی را هم تحت الشعاع قرار داده است. حتی قبل از حذف یووه از لیگ قهرمانان هم بحث احتمال برکناری ساری مطرح بود و حالا با حذف زودهنگام بانوی پیر این احتمال قوت گرفته است.

در این میان آلفردو پدولا، کارشناس خبره حوزه نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا که با شبکه اسپورت‌ایتالیا همکاری دارد، مدعی شده است که در باشگاه یوونتوس تمرکز همه مدیران روی یافتن یک گزینه مناسب برای جانشینی ساری است. او مدعی شده است که نه تنها پوچتینو گزینه اصلی یوونتوس است، بلکه تماس‌های اولیه برای جذب این مرد آرژانتینی هم صورت گرفته است و اگر خودش مشکلی نداشته باشد، سرمربی بعدی یووه خواهد بود.

زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید هم یکی از گزینه‌های اصلی یوونتوسی‌ها بوده است اما این مرد فرانسوی در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل منچسترسیتی و حذف از لیگ قهرمانان تأکید کرد که خیال ترک کهکشانی‌‌ها را ندارد، مگر اینکه مدیران باشگاه تصمیم دیگری برای او داشته باشند.

مدیران باشگاه یوونتوس بارها تأکید کرده‌اند که در مورد ساری نه فقط بر حسب نتیجه یک بازی بلکه با بررسی عملکرد تیم در کل فصل تصمیم‌گیری می‌کنند اما ساری از ابتدای فصل نتوانست آن بازی جذاب و چشم‌نوازی که قرار بود در تورین پیاده‌سازی کند را در تیمش اجرایی کند و بعد از آن هم که در سوپرجام ایتالیا مغلوب لاتزیو و در فینال جام حذفی مغلوب ناپولی شد. به این ترتیب ساری از ۴ فرصتی که برای کسب جام با یوونتوس داشت تنها یک جام گرفت و خیلی زود شاهد حذف تیمش از لیگ قهرمانان بود.

به جز زیدان و پوچتینو، یوونتوس یک گزینه دیگر را هم برای جانشینی ساری بررسی کرده که این گزینه سیمونه اینزاگی سرمربی تیم فوتبال لاتزیو است. با این حال با توجه به راهیابی لاتزیو به لیگ قهرمانان، بعید به نظر می‌رسد که اینزاگی تمایلی به ترک این تیم داشته باشد. از این رو تنها گزینه در دسترس و آزاد برای یووه سرمربی آرژانتینی سابق تاتنهام است. او چند وقت پیش داشتن فرصت هدایت یوونتوس را یک رؤیا دانست و به خاطر شجره خانوادگی‌اش که ریشه در تورین دارد، تعلق خاطر خاصی نسبت به این شهر دارد و به این ترتیب احتمال پیوستن او به بانوی پیر بیش از سایر گزینه‌ها به نظر می‌رسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.