سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به دلیل مصدومیت نخواهد توانست شاگردانش را در بازی مقابل آتالانتا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند.

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به دلیل مصدومیت نخواهد توانست شاگردانش را در بازی مقابل آتالانتا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، بدشانسی‌ای که در یکی دو هفته اخیر گریبان تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن را گرفته، خیال ندارد دست از سر این تیم بردارد. پس از مصدومیت کیلیان امباپه که حضور او در بازی چهارشنبه هفته جاری مقابل آتالانتا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است، حالا سرمربی تیم توماس توخل هم به همین دلیل نمی‌تواند قهرمان فرانسه را در مصاف با نماینده ایتالیا همراهی کند. او در جریان تمرینات پنجشنبه شب PSG در پرتغال از ناحیه استخوان پنجه پا (متاتارسال پنجم) دچار شکستگی و کشیدگی رباط قوزک شده است و شدت آسیب‌دیدگی‌اش هم آنقدر زیاد است که اجازه نمی‌دهد تیمش را در بازی مقابل آتالانتا در لیسبون همراهی کند.

با مصدومیت سرمربی آلمانی تیم اوضاع پاریسی‌ها بیش از پیش پیچیده شد، چرا که آنها پیش از این هم نگران از دست دادن دو ستاره کلیدی تیم‌شان یعنی امباپه و مارکو وراتی بودند. امباپه سه هفته پیش در جام حذفی فرانسه مقابل سن‌اتین مصدوم شد و با اینکه سه هفته فرصت ریکاوری داشته، نمی‌تواند به میدان برود. وراتی اما دو روز پیش در تمرینات پاری‌سن‌ژرمن آسیب دید و حضور او در این بازی نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. علاوه بر این دو، دفاع چپ تیم لاوین کورزاوا هم به دلیل مصدومیت از ناحیه ران به این بازی نخواهد رسید.

در سمت مقابل آتالانتا تنها با یک غایب، یوسیپ ایلیچیچ در خط حمله به مصاف پاری‌سن‌ژرمن می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.