سرمربی تیم فوتبال چلسی خوش‌بین است که شاگردانش در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌‌توانند باخت خانگی سنگین دور رفت را جبران کنند.

سرمربی تیم فوتبال چلسی خوش‌بین است که شاگردانش در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌‌توانند باخت خانگی سنگین دور رفت را جبران کنند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانک لمپارد سرمربی چلسی در نشست خبری بازی برگشت شاگردانش در خانه بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها با وجود باخت سنگین بازی رفت ابراز امیدواری کرد.

لمپارد که شاگردانش پنج ماه پیش در دور رفت در خانه خود با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب بایرن مونیخ شدند، گفت: من باور دارم که می‌توانیم صعود کنیم. باید باور داشته باشیم، بازیکنان باید این موضوع را باور داشته باشند. ما به شرایطی که در آن قرار داریم واقف هستیم. بازی بی‌نهایت سختی خواهد بود. این بازی‌ها حکم آزمون‌های بزرگ را دارند. ما باید باور داشته باشیم که فرصت انجام کاری خاص را داریم. باید با اعتمادبه‌نفس بازی کنیم. بایرن مونیخ تیم خوبی است و همه ما این را می‌دانیم. شب سختی در انتظارمان خواهیم بود، اما همان‌طور که گفتم ما باید برویم و یکسری چیزها را به خودمان ثابت کنیم.

سرمربی انگلیسی تیم فوتبال چلسی در پاسخ به اینکه آیا در دور رفت چلسی قدرت واقعی خود را نشان نداد، خاطر نشان کرد: این همان چیزی است که ما می‌خواهیم در بازی برگشت نشان دهیم. می‌خواهیم ثابت کنیم شیوه‌ای که بایرن ما را در بازی رفت شکست داد، یک اتفاق بوده است. می‌خواهیم از اعتبار‌مان دفاع کنیم. بایرن مونیخ نسبت به ما چیزهای بیشتری برای از دست دادن دارد. این باید برای ما یک امتیاز باشد.

لمپارد در پاسخ به این سؤال که چرا تیمش راحت گل می‌خورد، تأکید کرد: این که مردم انتقاد کنند عادی است چون ما زیاد گل خورده‌ایم. بعد از این بازی ما باید این موضوع را بررسی کنیم و سعی در بهبود آن داشته باشیم.

چلسی فردا شب (شنبه) از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران میهمان بایرن مونیخ خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.