رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: امسال خیلی شرایط سختی برای فوتبالیست ها داریم و باشگاه ها کمک کردند تا لیگ ادامه پیدا کند و تمام شود.

به گزارش ایسنا، سهیل مهدی در حاشیه جشن قهرمانی پرسپولیس در خصوص این جشن گفت: اگر تماشاگرها بودند نمی توانستیم چراغ ها را خاموش کنیم چرا که آن مهمان نوازی از هواداران را نمی توانستیم داشته باشیم اما خوشبختانه به واسطه تجربه جدید، این فرصت فراهم شد که امکان این شکل جشن را داشته باشیم.

او درباره تاریخ نیمه نهایی و فینال جام حذفی گفت: بلافاصله بعد از بازی استقلال و سپاهان یعنی فردای این بازی قرعه کشی نیمه نهایی را خواهیم داشت. قبل از ایام تاسوعا و عاشورا بازی های نیمه نهایی را برگزار می کنیم و برای فینال هم منتظریم ببینیم اردوی تیم ملی چه زمانی اعلام می شود که بتوانیم بازی فینال را برگزار کنیم. جدول خیلی فشرده است و بازی های تیم ملی و بحث نقل و انتقالات را داریم و خیلی شرایط سختی امسال برای فوتبالیست ها داریم و باشگاه ها کمک کردند تا لیگ ادامه پیدا کند و تمام شود. واقعیت این است برای فینال از تیم ملی کمک بگیریم و یک روز را مشخص کنیم.

رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ با بیان این که در ایام تاسوعا و عاشورا هم وقت داریم، گفت: برای برگزاری بازی فینال در این ایام مشکل داریم و فضا برگزاری جشن در این ایام وجود ندارد. از این لحاظ به مشکل برخوردیم.

او درباره تاریخ شروع لیگ فصل بعد گفت: تاریخ فصل بعدی را سعی می کنیم بعد از برگزاری بازی ها و مشخص شدن اردوهای تیم ملی سعی می کنیم زمان لیگ را مشخص کنیم که در همان تایم و تاریخ است. امیدوارم تاریخ لیگ بعدی قبل از بازی با عراق و بحرین باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.