سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا با اشاره به صعود تیمش به فینال لیگ برتر، گفت: خیلی ها اذعان داشتند که سایپا نمی تواند ملی حفاری را شکست دهد زیرا پیش از این نیز ۳ بار با حفاری بازی کرده بودیم و در هر سه دیدار شکست خورده بودیم.

نیلوفر اردلان پس از پیروزی تیمش برابر ملی حفاری در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی و صعود به فینال، اظهارکرد: بازی خیلی سخت بود و در این دیدار نیاز داشتیم که گل نخوریم و کار را در ۴۰ دقیقه تمام کنیم. خدا را شاکرم که بازیکنانم پس از پنج ماه، همت و تلاش کردند و از جان مایه گذاشتند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: خیلی ها اذعان داشتند که سایپا نمی تواند ملی حفاری را شکست دهد زیرا پیش از این نیز ۳ بار با حفاری بازی کرده بودیم و در هر سه دیدار شکست خورده بودیم. به همین دلیل به در بازی امروز خیلی به برد نیاز داشتیم. در طول لیگ توانسته بودیم تمام تیم هایی که در پلی آف هستند را برای یک بار شکست دهیم اما ملی حفاری را نه. به هر حال این پیروزی خیلی شیرین بود.

سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا گفت: دست تک تک بازیکنانم را می بوسم، از جوانترین بازیکنم تا باتجربه ترین آن ها، همه زحمت کشیدند و همدل بودیم. از باشگاه بزرگ سایپا نیز که در این مدت از تیم حمایت داشت نیز بسیار تشکر می کنم.

وی افزود: در فینال باید رو در روی مس قرار بگیریم و به نظرم سایپا در اولین حضور خود در لیگ پس از سال ها خیلی کار بزرگی انجام داد و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم و با همدلی بتوانیم جام را بالای سر ببریم.

اردلان درباره سطح لیگ نیز گفت: لیگ خیلی متفاوتی داشته ایم و تمام تیم ها تقریبا خوب بوده اند. لیگ و بازیکنان در حال پیشرفت هستند و بازیکنان یاد گرفته اند که زندگی ورزشی شان را حفظ کنند. تیم هایی که به مرحله پلی آف رسیدند، بازیکنان ملی پوش بسیار خوبی داشتند. فکر می کنم لیگ فصل جاری جزود معدود سال هایی بوده که نتیجه لیگ تا آخرین روز مشخص نبود. روی کاغذ همه می گفتند، حفاری یا خراسان قهرمان خواهد شد اما دیدید که این دو تیم به فینال نرسیدند و سایپا و مس فینالیست شدند. امیدوارم همین روند در فصل آینده لیگ نیز ادامه داشته باشد.

وی در پایان عنوان کرد: هر چقدر لیگ پویاتری داشته باشیم، مطمئنا تیم ملی قویتری خواهیم داشت. امسال وظیفه تیم ملی خیلی سنگین است و کار سختی دارد. امیدواریم با بازی هایی که در لیگ انجام شود، هم تیم ملی بتواند خوب نتیجه بگیرد و هم د فصل بعدی نیز لیگ خیلی قدرتمندتری داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.