گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: همین که بازیکنانم با عشق و تمام وجود برای نساجی بازی می‌کنند برای ما کافی است و نتیجه بازی شاید بعد از این تلاش‌ها باشد.

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: همین که بازیکنانم با عشق و تمام وجود برای نساجی بازی می‌کنند برای ما کافی است و نتیجه بازی شاید بعد از این تلاش‌ها باشد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمود فکری پس از پیروزی یک بر صفر نساجی مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی سنگینی را برگزار کردیم. این دیدار یکی از سنگین‌ترین دیدارهای ما در لیگ برتر بود. بازیکنانم با تمام وجود جنگیدند، ولی با توجه به فشردگی دیدارها و تعداد کم نفرات، خستگی در ساق پاهای بازیکنان‌مان مشخص بود.

وی تصریح کرد: تیم سپاهان بازی خوبی را ارائه کرد. در نیمه دوم تیر دروازه به کمک ما آمد و از تیر دروازه ممنونیم، اما در مجموع بازی سنگینی برای ما بود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران خاطرنشان کرد: همین که بازیکنان با عشق و تمام وجود برای نساجی بازی می‌کنند، برای ما کافی است و نتیجه بازی شاید بعد از این تلاش‌ها باشد.

فکری درباره اعتراض به داوری درباره تعویض این تیم گفت: قصد داشتیم دو تعویض به صورت همزمان انجام دهیم که کادر داوری متوجه این موضوع نشد و فشار بازی نیز مزید بر علت شد. این اتفاق در نتیجه بازی تأثیر نداشت. در مجموع داوری خوبی را شاهد بودیم و فکر نمی‌کنم سپاهان نیز روی داوری این دیدار معترض باشد.

وی بیان کرد: روز ۱۷ مرداد را به قشر مظلوم و بی‌ادعای رسانه تبریک می‌گویم. نبود رسانه‌ها انعکاس اطلاعات را با مشکل مواجه می‌کند. با وجود تیم رسانه‌ای فوتبال زیباتر می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره آسیب‌دیدگی رضا دهقانی گفت: دهقانی آسیب دیده است و این بازیکن را تا آخر فصل در اختیار نداریم. این بازیکن کرونا ندارد و از ناحیه همسترینگ آسیب دیده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.