گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: امروز روز عجیبی در فوتبال بود، با برخورد ۵ توپ به تیر دروازه و بالای ۱۰ کرنر در این دیدار فوتبال روی دیگرش را به ما نشان داد.

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: امروز روز عجیبی در فوتبال بود، با برخورد ۵ توپ به تیر دروازه و بالای ۱۰ کرنر در این دیدار فوتبال روی دیگرش را به ما نشان داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان،امیر قلعه‌نویی پس از شکست سپاهان مقابل نساجی، در نشست خبری این دیدار اظهار داشت: امروز روز عجیبی در فوتبال بود. به تیم نساجی تبریک می‌گویم اما با برخورد ۵ توپ به تیر دروازه و بالای ۱۰ کرنر در این دیدار فوتبال روی دیگرش را به ما نشان داد.

وی بیان کرد: باید این بازی را فراموش کنیم و به فکر بازی روز دوشنبه با استقلال باشیم. بازیکنان سپاهان بسیار زحمت کشیدند و از آن‌ها تشکر می‌کنم. این که در یک نیمه ۵ توپ به تیر دروازه برخورد کند غیر عادی است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیت جسمانی خود گفت: از کادر درمانی چمران اصفهان تشکر می‌کنم و شرایط خوبی دارم.

قلعه‌نویی درباره شایعات اخراج سعید آقایی از سپاهان گفت: آقایی اخراج نشده است و این بازیکن به صورت اختصاصی زیر نظر کادر فنی سپاهان در حال تمرین است.

وی در پایان درباره داوری این دیدار گفت: وقفه‌های دیدار لذت فوتبال را می‌گیرد. این دیدار بالای ۲۰ دقیقه وقت اضافی داشت اما ۷ دقیقه اعلام شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.