گروه‌ استان‌ها- امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم سپاهان که به دلیل حمله عصبی چند روزی را در بیمارستان بستری بود و در دیدار مقابل استقلال نیز حضور نداشت در این دیدار بر روی نیمکت سپاهان حضور داشت و تیم خود را از نزدیک رهبری می‌کرد.

گروه‌ استان‌ها- امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم سپاهان که به دلیل حمله عصبی چند روزی را در بیمارستان بستری بود و در دیدار مقابل استقلال نیز حضور نداشت در این دیدار بر روی نیمکت سپاهان حضور داشت و تیم خود را از نزدیک رهبری می‌کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های سپاهان اصفهان و نساجی مازندران از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف هم رفته‌اند که حواشی این دیدار به شرح زیر است:

قبل از آغاز دیدار از سادات ۲ تیم به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم از سوی باشگاه سپاهان تقدیر شد. سید محمد میری از نساجی مازندران و سید محمد کریمی، سید پیام نیازمند و سید محمدرضا حسینی از سپاهان از سادات ۲ تیم هستند.

قبل از آغاز دیدار یک دقیقه سکوت به احترام جانباختگان کرونا در ورزشگاه اعلام شد.

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم سپاهان که به دلیل حمله عصبی چند روزی را در بیمارستان بستری بود و در دیدار مقابل استقلال نیز حضور نداشت در این دیدار بر روی نیمکت سپاهان حضور داشت و تیم خود را از نزدیک رهبری می‌کرد.

باشگاه سپاهان با نصب بنرهایی در محوطه ورزشگاه نقش‌جهان عید سعید غدیرخم را گرامی داشته است.

در دقیقه ۲۰ سید محمد میری گلزن تیم نساجی به دلیل مصدومیت از زمین مسابقه به بیرون رفت و پس از دقایقی به زمین مسابقه بازگشت.

سرمربی سپاهان در اکثر دقایق بازی بر روی نیمکت حضور داشت و سعید الهویی مربی این تیم نکات فنی را به بازیکنان این تیم گوشزد می‌کرد.

امیر قلعه‌نویی در یک اقدامی عجیب در نیمه نخست این دیدار رضا میرزایی و علی قربانی را جایگزین سیدمحمد حسینی و ولادمیر کومان کرد.

۵ دقیقه وقت اضافی برای نیمه نخست این دیدار اعلام شد.

این نیمه با نتیجه یک بر صفر به سود نساجی به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.