بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن برای عبور بازیکنان پرسپولیس به سمت جام قهرمانی تونل انسانی تشکیل خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن که هماهنگی‌ها برای برپایی جشن قهرمانی پرسپولیس و مراسم اهدای جام قهرمانی نوزدهمین دوره بازی‌های لیگ‌برتر هم بخشی از آن بود امروز پنج شنبه در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال به ریاست جلال مرادی نماینده سازمان لیگ و ناظر مسابقه برگزار شد.

در این نشست از پرسپولیس، افشین پیروانی و علیرضا اشرف حضور داشتند. در این نشست درباره برگزاری منظم، خوب و زمان‌بندی شده جشن قهرمانی تاکید شد. سازمان لیگ برنامه‌های خود برای برگزاری مراسم اهدای جام را برای اطلاع دو تیم تشریح و اعلام کرد که از آن جمله باید به برنامه آتش بازی و نحوه اهدای جام صحبت شد. با توجه به محدودیت‌های موجود بخاطر شیوع ویروس کرونا و با تأکید ستاد مبارزه با کرونا فقط تعداد محدودی از افراد می‌توانند در ورزشگاه و جشن قهرمانی حاضر باشند و با درخواست باشگاه پرسپولیس برای حضور چند پیشکسوت و هوادار به صورت کنترل شده موافقت نشد.

از جمله برنامه‌ها همچنین ادای احترام دو تیم به شهدای سلامت است که در جریان آن با یاد کردن از پزشکان ، پرستاران و دیگر اعضای کادر درمان که برای نجات جان بیماران خود درگیر بیماری کرونا شدند از تلاشگران این عرصه قدردانی خواهد شد و به صورت نمادین به شهدا گل اهدا خواهد شد.

در این جلسه همچنین مورد تاکید قرار گرفت که در جریان مراسم اهدای جام از ورود افراد متفرقه جلوگیری شود و تنها اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال در این برنامه حضور پیدا کنند. در جریان مسابقه فردا جمعه، بازیکنان پرسپولیس، غیر از دروازه بان که سبز پوش خواهد بود، یک دست سرخپوش خواهند بود و بازیکنان و دروازه بان ذوب آهن هم سفید و مشکی خواهند پوشید.

در جریان این نشست، مدیر تیم و مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال ذوب‌آهن نیز اعلام کردند بازیکنان این تیم قبل از شروع مسابقه به رسم رفتار حرفه‌ای و جوانمردی، برای بازیکنان پرسپولیس در هنگام ورود به زمین تونل افتخار باز خواهند کرد. این موضوع مورد تقدیر نمایندگان پرسپولیس قرار گرفت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )