لژیونر فوتسال ایران از حضور در پرتغال و تیم بنفیکا ابراز خوشحالی کرد و عنوان کرد به دنبال کسب افتخارات زیادی است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه بنفیکا، حسین طیبی فوتسالیست تیم ملی ایران به بنفیکا پرتغال پیوست تا از فصل جدید برای این تیم بازی کند. این بازیکن ۳۱ ساله عملکرد خوبی در غیرت قزاقستان از خود نشان داد و اکنون راهی لیگ پرتغال می شود.

طیبی درباره حضور در تیم فوتسال بنفیکا گفت: از پیوستن به بنفیکا بسیار خوشحالم. این یک چالش بسیار جالب خواهد بود. من مشتاق پیروزی هستم و بنفیکا طبیعتاً یک باشگاه برنده است. وقتی شما در آنجا هستید، فقط پیروزی در هر بازی مهم است. من آن را دوست دارم. بازیکنان فوتسال به بنفیکا به عنوان یکی از بزرگترین باشگاه های جهان احترام می گذارند هم چنین این تیم سابقه ای غنی دارد. من چند بار مقابل بنفیکا بازی کردم و کاملاً از این که چقدر آن ها به عنوان یک تیم خوب هستند آگاه هستم.

او در بخش دیگری از سخنانش گفت: امیدوارم الان که بهتر و قوی تر شدیم و خودمان را برای پیروزی های بیشتر آماده کنیم.

حسین طیبی پس از حضور در فولاد ماهان (ایران) ، گیتی پسند (ایران)، نوریلسک نیکل (روسیه) و غیرت آلماتی (قزاقستان) حالا وارد بنفیکا می شود که در حرفه خود چندین بار با آن روبه رو شده است.

طیبی در پایان گفت: بنفیکا بیش از هر باشگاه پرتغالی دیگر در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. من قبلاً پیام های خوبی از آن ها دریافت کرده ام و بسیار خوشحال هستم که در کنار آن ها باشم. من برای موفقیت تیم و ایجاد فصلی خوب همه تلاش خود را خواهم کرد. من مطمئن هستم که ما همچنان عناوین بسیاری را کسب خواهیم کرد و فصل های جدیدی را در تاریخ فوتسال باشگاه می نویسیم. به همین دلیل من در بنفیکا هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.