سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از عملکرد بازیکنانش مقابل لاسک ابراز رضایت کرد و خبر داد الکسیس سانچس از منچستریونایتد جدا می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از عملکرد بازیکنانش مقابل لاسک ابراز رضایت کرد و خبر داد الکسیس سانچس از منچستریونایتد جدا می‌شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا به لطف گلزنی‌های جسی لینگارد و آنتونی مارسیال با نتیجه ۲ بر یک لاسک اتریش را در ورزشگاه اولدترافورد از پیش‌رو برداشت و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۷ بر یک جواز حضور در مرحله بعد این رقابت‌ها را کسب کرد، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «بی‌تی اسپورت» گفت: برخی از بازیکنانی که ما در این دیدار در ترکیب قرار دادیم، از زمان قرنطینه خیلی فرصت بازی پیدا نکرده بودند و وقتی به طور مرتب بازی نکنید، از آن آمادگی کامل دور می‌شوید، بنابراین فکر می‌کنم که این بازی تمرین خوبی برای آنها بود. بازیکنان ما کارشان را به خوبی انجام دادند و حالا باید به بازی دوشنبه شب با کوپنهاگن فکر کنیم.

وی افزود: ما به بازیکنان‌مان یاد دادیم که نیاز به بازی کردن دارند تا آمادگی خود را حفظ کنند. برخی از آنها مدتی است بازی نکرده‌اند و این را نشان دادند. به هر حال ما به پیروزی رسیدیم و به یک بازیکن‌ جوان‌مان (تدن مِنگی) هم این فرصت را دادیم تا اولین بازی‌اش را با پیراهن منچستریونایتد انجام دهد. در کل شب خوبی بود.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ در خصوص اولین بازی مدافع ۱۸ ساله‌اش هم اظهار داشت: تدن منگی یک مدافع میانی و یک رهبر در زمین است، کسی که ما باورش داریم. او مدافعی قدرتمند، سریع و خوب در کار با توپ است و به نظرم ما با داشتن منگی بازیکنی بااستاندارد در این پست داریم.

سولسشایر همچنین در واکنش به پرسشی درباره جیدون سانچو، هافبک انگلیسی بوروسیا دورتموند که گفته می‌شود منچستریونایتد سخت به دنبال به خدمت گرفتنش است، تأکید کرد: ما به دنبال تمامی بازیکنان مدنظرمان در نقل‌وانتقالات هستیم و نمی‌خواهم درباره بازیکن خاصی که بازیکن ما نیست، صحبت کنم.

وی همچنین با تأیید جدایی الکسیس سانچس از منچستریونایتد که در طول یک فصل حضور قرضی‌اش در اینتر عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و در آستانه قطعی شدن قراردادش با این باشگاه ایتالیایی است، خاطرنشان کرد: باشگاه منچستریونایتد روز پنجشنبه جدایی سانچس را اعلام خواهد کرد، بنابراین می‌توانم تأیید کنم که ما برای این انتقال به توافق رسیده‌ایم. الکسیس از حضور قرضی‌ای در اینتر لذت برد و هواداران این تیم هم او را دوست داشتند، از این‌رو این انتقال خوبی برای اوست.

سرمربی منچستریونایتد در پایان خاطرنشان کرد: ما برای الکسیس بهترین آرزوها را داریم. سانچس بازیکن سطح بالایی است که می‌خواهد بهترین بازی‌ش را به نمایش بگذارد. بنا به هر دلیلی ما نتوانستیم بهترین فرم و شکل سانچس را در منچستریونایتد ببینیم، اما او فوتبالیستی حرفه‌ای است و برایش بهترین آرزوها را داریم.

جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه اینتر هم اعلام کرد احتمالاً اعلام رسمی قطعی شدن قرارداد الکسیس سانچس با این باشگاه، امروز (پنجشنبه) صورت بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.