مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان با اشاره به اینکه به دنبال سهمیه آسیایی در ۲ سال آینده هستیم افزود: تمام سخت افزارهای لازم برای یک تیم لیگ برتری را تهیه خواهیم کرد. ورزشگاه تیم در حال آماده شدن است که در صورت تکمیل تا دو ماه آینده، این ورزشگاه به یکی از ورزشگاه های پرامکانات کشور تبدیل خواهد شد.

"مجید زین الدینی" در جمع خبرنگاران با اشاره به صعود تیم مس رفسنجان به لیگ برتر گفت: مس رفسنجان امسال متحول شد. از ابتدای فصل به کمک اقای ربیعی تمامی کمی و کاستی های موجود در بدنه باشگاه را اصلاح کردیم.

وی با اشاره به اینکه امسال هم در بعد نتیجه گیری و هم در اصلاح بدنه باشگاه، پیشرفت قابل ملاحظه ای داشتیم افزود: ساختار باشگاه مس رفسنجان هم اکنون یک ساختار در حد تیم های لیگ برتری است. سختی های زیادی برای رسیدن به این موقعیت کشیدیم به طوری که آقای ربیعی و همکارانشان روزانه ۲۰ ساعت برای تیم و آنالیز حریفان وقت می گذاشتند و کار بزرگی صورت گرفت که خوشبختانه نتیجه هم داد.

زین الدینی با اشاره به اینکه شور و هیجان مردم رفسنجان از نتایج تیم به ما انگیزه می داد ادامه داد: نتایج تیم باعث شده بود در شهر رفسنجان احساس و انگیزش و حس خواستن و دوست داشتن نسبت به مس رفسنجان به وجود آید که خدارو شکر توانستیم جواب علاقه مردم را بدهیم و به قله پیشرفتی که انتظارش بود، برسیم.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان درباره تمدید قرارداد با ربیعی نیز گفت: آقای ربیعی یکسال برای این تیم زحمت کشید و جزء معدود مربیانی است که فنی کار می کند و کاری به حواشی ندارد ضمن آنکه در اسفندماه سال گذشته قراردادشان را تمدید کردیم.

وی با اشاره به اینکه به دنبال سهمیه آسیایی در ۲ سال آینده هستیم افزود: تمام سخت افزارهای لازم برای یک تیم لیگ برتری را تهیه خواهیم کرد. ورزشگاه تیم در حال آماده شدن است که در صورت تکمیل تا دو ماه آینده، این ورزشگاه به یکی از ورزشگاه های پرامکانات کشور تبدیل خواهد شد.

زین الدینی درباره جذب بازیکن نیز گفت: انشالله طوری بازیکن جذب خواهیم کرد که برای فصل اول حضور در لیگ برتر،رده های اول تا نهم و برای فصل دوم سهمیه آسیایی و حتی قهرمانی را دنبال خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان درباره زمان تکمیل ورزشگاه مس رفسنجان گفت: تمام توان خود را خواهیم گذاشت که انشالله ظرف یک تا دو ماه آینده ورزشگاه اماده شود. نگرانی بابت چمن داریم اما امیدواریم ظرف دو ماه آینده و نهایتا نیم فصل لیگ، بازی های مس رفسنجان را در این ورزشگاه جدید برگزار کنیم

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.