بازیکن پیشین تیم فوتبال اسنقلال معتقد است که مجیدی شرایط سختی در این تیم دارد و ادامه حضورش به‌عنوان سرمربی به نتایج آبی‌پوشان بستگی دارد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال اسنقلال معتقد است که مجیدی شرایط سختی در این تیم دارد و ادامه حضورش به‌عنوان سرمربی به نتایج آبی‌پوشان بستگی دارد. فرشاد فلاحت‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شرایط استقلال پس از دو پیروزی متوالی برای موفقیت در کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال بعد از چند هفته ناکامی در کسب سه امتیاز با دو پیروزی توانست موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشد و در حال حاضر در بین مدعیان کسب سهمیه بالاترین شانس را دارد.

وی در ادامه افزود: الان همه چیز دست خود استقلال است و باید با تلاش مضاعف در این سه بازی باقیمانده بتواند دومی خود را در لیگ قطعی کند. شاگردان مجیدی بازی‌های سختی تا پایان لیگ دارند و باید با تمرکز بالایی در این سه دیدار ظاهر شوند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آبی‌پوشان بازی متفاوتی با سپاهان در جام حذفی دارند، تصریح کرد: بازی هفته آینده استقلال مقابل سپاهان در جام حذفی بسیار سخت است و مجیدی و بازیکنانش باید حواس‌شان جمع باشد و پیروزی در لیگ را فراموش کنند و با حذف تیم قلعه‌نویی قدم بزرگی برای قهرمانی در جام حذفی بردارند.

فلاحت‌زاده درباره اینکه سعادتمند اعلام کرده است از مجیدی حمایت خواهد کرد، اظهار کرد: ابتدا باید ببینیم تا دو سه ماه آینده خود سعادتمند در اسنقلال می‌ماند! او خودش هم از آینده کاری اش در استقلال خبر ندارد. قطعاً ادامه کار مجیدی به نتایج استقلال بستگی دارد. هواداران صبرشان تمام شده است و بعد از قهرمانی‌های متوالی پرسپولیس از استقلال انتظار قهرمانی دارند و به دنبال موفقیت تیم شان هستند.

وی در پایان گفت: مجیدی شرایط سختی دارد. هواداران در این چند سال از نتایج این تیم خسته شده‌اند و می‌خواهند استقلال موفق شود به همین دلیل اگر آبی‌پوشان نتیجه نگیرند، حتی اگر او حمایت مدیرعامل و وزیر را هم داشته باشد، نمی‌تواند در استقلال بماند. فرهاد سهمیه را بگیرد و تیم را در جام حذفی قهرمان کند، سرمربی استقلال باقی می‌ماند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )