میلاد جهانی هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: هدف ما این است که در سه بازی پایانی بیشترین امتیاز را گرفته و هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

میلاد جهانی هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: هدف ما این است که در سه بازی پایانی بیشترین امتیاز را گرفته و هواداران‌مان را خوشحال کنیم. میلاد جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت تیم صنعت نفت آبادان اظهار داشت: تیم ما وضعیت بدی ندارد، ولی اگر بازی مقابل شهر خوردو را می‌بردیم قطعاً شرایط‌مان بهتر هم می‌شد. ما در بازی با شهر خودرو نمایش خوبی داشتیم، ولی باز هم بابت داوری ضرر کردیم، چون یک پنالتی مسلم روی رضا جبیره گرفته نشد. اگر سه امتیاز این بازی را می‌گرفتیم قطعاً شرایط‌مان تغییر می‌کرد، ولی متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا قبول دارید صنعت نفت بابت جدایی دراگان اسکوچیچ به شدت ضرر کرد؟»، گفت: ما در نیم‌فصل اول شرایط خوبی داشتیم، ولی جدایی اسکوچیچ موضوعی نبود که دست ما یا باشگاه باشد و این تصمیمی است که خودش گرفت و روی جدایی هم به شدت اصرار داشت. بعد از آن هم آقای سراج هدایت تیم را بر عهده گرفت و در این مدت هم خیلی برای تیم زحمت کشید. ما در چند بازی بابت بدشانسی و اشتباهات داوری چند امتیاز حساس از دست دادیم، در غیر این‌صورت الان چند رتبه در جدول بالاتر بودیم.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه تأکید کرد: می‌دانیم هواداران از ما انتظار نتایج بهتری دارند، ولی در مجموع عملکرد تیم ما در این فصل بد نبوده است. ما سه بازی دیگر هم فرصت داریم تا خوب امتیاز بگیریم و هدف‌مان این است که فصل را با نتایج خوب در سه بازی پایانی به اتمام رسانده و هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

جهانی در مورد دیدار تیمش برابر پیکان هم خاطرنشان کرد: آنها برای سقوط نکردن بازی می‌کنند و چیزی برای از دست دادن ندارند. بازی سختی در پیش داریم، ولی تلاش می‌کنیم تا به برد برسیم و موقعیت‌مان را از لحاظ امتیازی بهتر کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.