ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید در سه سالی که از حضورش در این تیم می‌گذرد، امسال بهترین عملکرد را داشته است.

ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید در سه سالی که از حضورش در این تیم می‌گذرد، امسال بهترین عملکرد را داشته است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نیمار که در این فصل به پاری‌سن‌ژرمن برای کسب سه جام (لوشامپیونه، جام حذفی و جام اتحادیه) کم کرده است، این روزها خودش را برای همراهی PSG‌ در لیگ قهرمانان و رساندن این تیم به اولین قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها اماده می‌کند.

نیمار برخلاف ۲ سال نخست حضورش در پارک دو پرنس پس از انتقال ۲۲۲ میلیون یورویی‌اش از بارسلونا که به دلیل مصدومیت شانس همراه نماینده فرانسه در مراحل حذفی لیگ قهرمانان را از دست داد، امسال این فرصت را دارد که با ان تیم به مراحل بالای مهمترین تورنمنت باشگاهی اروپا برسد.

نیمار ۲۸ ساله که چهارشنبه هفته آینده مقابل آتالانتا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان خواهد رفت، به سایت رسمی باشگاه گفت: در این سه سالی که در پاری‌سن‌ژرمن بوده‌ام کلی دانش به دست آورده‌ام. من لحظات خوب و بد زیادی را تجربه کرده‌‌ام به خصوص زمانی که مصدومیت‌ها به من اجازه نمی‌دادند بازی کنم.

نیمار افزود: با کمک هم‌تیمی‌هایم، من توانستم بر این مشکلات غلبه کنم و روی چیزی که واقعاً اهمیت دارد تمرکز کنم و عملکرد ما در زمین بازی بود که منجر به قهرمانی می‌شود. هواداران ما، باشگاه و تمام کسانی که دنبال کننده بازی‌های‌مان هستند، دیده‌اند که ما چگونه در تمام رقابت‌ها جنگیده‌ایم. من هم از زمانی که به پاری‌سن‌ژرمن پیوسته‌ام در بهترین فرم خود قرار دارم. پاری‌‌سن‌ژرمن برای من مانند یک خانواده است. ما می‌خواهیم امسال قهرمان لیگ قهرمانان شویم. می‌جنگیم چون هرگز به این اندازه شانس قهرمانی نداشته‌ایم.

به نظر می‌رسد که نیمار با منتفی شدن بازگشتش به بارسلونا، حالا به ناچار تمام تمرکز خود را روی بازی در پاری‌سن‌ژرمن قرار داده است. او تا سال گذشته امیدوار بود که به بارسلونا برگردد اما خوسپ ماریا بارتومئو اعلام کرد با توجه به شرایط مالی باشگاه امکان برگرداندن ستاره برزیلی به نوکمپ وجود ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.