مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌دانم چطور برخی از کارشناسان می‌گویند خطا روی من در بازی با نساجی پنالتی نبوده است، در این صحنه دروازه‌بان حریف کاملاً پای من را زد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌دانم چطور برخی از کارشناسان می‌گویند خطا روی من در بازی با نساجی پنالتی نبوده است، در این صحنه دروازه‌بان حریف کاملاً پای من را زد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی علیپور در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در خصوص بازی روز گذشته مقابل نساجی که با تساوی به پایان رسید اظهار داشت: بازی کردن در چمن مصنوعی واقعا سخت است. بازی در این زمین‌ها احتمال مصدومیت را زیاد می‌کند اما خدا را شکر که کسی مصدوم نشد. در هر صورت با همین شرایط بازی کردیم و در روزی که می‌توانستیم برنده باشیم این اتفاق رخ نداد تا مساوی کنیم.

وی درباره صحنه پنالتی که روی او رخ داد اما نوید مظفری کارشناس داوری تلویزیون این صحنه را شبیه‌سازی خوانده بود، گفت: خیلی عجیب است که کارشناس داوری این صحبت‌ها را انجام می‌دهد. علیرضا حقیقی روی زمین سُر خورد و با زانوی راستش پای چپ من را زد. برای من جای سوال است که کارشناس داوری چطور با قاطعیت می‌گوید پنالتی نبوده؟! وقتی من با پای خودم توپ را لمس کردم چطور همزمان می‌توانم همان پا را به علیرضا حقیقی گیر بدهم؟! لطفا کارشناسان داوری وقتی از چیزی مطمئن نیستند درباره آن قاطعانه حرف نزنند چرا که این کار آنها فقط باعث می‌شود ذهنیت داوران نسبت به ما عوض شود. این حرف‌ها فقط اثر معکوس می‌گذارد. من فکر می‌کنم اگر VAR هم به فوتبال ما بیاید برخی از کارشناسان همین طور حرف می‌زنند.

علیپور ادامه داد: در صحنه پنالتی داور بازی خیلی به صحنه اشراف داشت. حتی با خود حقیقی هم که حرف زدم او گفت که مرا زده است. حامد شیری و حسین ماهینی هم این صحنه را دیدند. صددرصد حقیقی پای من را زد. داور در این صحنه به درستی پنالتی گرفت چون خودش دید که حقیقی پای من را زد.

مهاجم ۱۰ گله پرسپولیس در خصوص گلی که مقابل نساجی به ثمر ساند و اینکه شانس بالایی برای رسیدن به آقای گلی لیگ برتر دارد تصریح کرد: من همه تلاشم را می‌کنم تا این اتفاق رخ بدهد اما اگر قسمت باشد، خدا هم کمکم خواهد کرد تا بتوانم باز هم آقای لیگ برتر شوم.

وی در مورد بازی این هفته پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: ذوب‌آهن تیم خوبی است و بوناچیچ سرمربی این تیم هم از مربیان خوبی است که از فوتبال ایران شناخت دارد. او با اینکه تازه به این تیم آمده اما تاثیر خودش را گذاشته و دیدیم که نتایج عجیب و پرگلی هم در چند بازی اخیر ذوب‌آهن به دست آمده است. ما باید از فردا آماده این بازی شویم و بتوانیم تمهیدات کادرفنی را در زمین پیاده کنیم تا دست پر از زمین خارج شویم.

شماره ۷۰ پرسپولیس در خصوص جشن قهرمانی که قرار است بعد از بازی با ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادی برگزار شود خاطرنشان کرد: خیلی برای این جشن هیجان داریم و امیدوارم با برد در بازی روز جمعه این جشن را بگیریم. قطعا برنامه خوبی برای این مراسم طراحی شده و فقط جای تماشگران و هواداران عزیز در ورزشگاه خالی خواهد بود. شک ندارم که تک تک هواداران از پای تلویزیون این جشن را خواهند دید و با دعای خیر خودشان ما را به ادامه راه مشتاق‌تر می‌کنند. همه تلاش ما هم این است که دل هواداران را شاد کنیم و امیدوارم این روند ادامه دار باشد.

علیپور با احتساب گلی که به نساجی زد در تاریخ بازی‌های لیگ برای پرسپولیس ۵۴ گل زده است. این بازیکن در همین خصوص ادامه داد: من ۵۴ گل برای پرسپولیس در لیگ برتر زدم اما اگر بخواهم در مجموع حساب کنم، ۶۹ گل به ثمر رساندم. در این سال‌ها که در پرسپولیس بودم ۶۹ گل در رقابت‌های مختلف زدم و تعداد زیادی پاس گل دادم و پنالتی گرفتم که فکر می‌کنم مجموعا نزدیک ۱۱۰ گل، پاس گل و پنالتی برای پرسپولیس به دست آوردم. به هر حال بازی در تیم بزرگی مثل پرسپولیس همین است و همواره انتظارات از شما بالاست. من تلاش می‌کنم تا عملکرد بهتری از خودم به جا بگذارم و امیدوارم در ادامه هم بهتر از این باشم.

مهاجم پرسپولیس که فصل درخشانی را سپری کرده درباره اینکه چقدر احتمال می‌دهد به تیم ملی دعوت شود گفت: در ابتدا باید بگویم که آقای اسکوچیچ مربی خیلی خوبی است و در سال‌هایی که در لیگ برتر مربیگری کرده همیشه تیم‌هایش ما را در پرسپولیس به زحمت می‌انداخت. او شناخت خیلی خوبی از فوتبال ایران دارد و بهترین انتخاب برای تیم ملی بود. اسکوچیچ چون سال‌ها در فوتبال ایران کار کرده شناخت خیلی خوبی از بازکنان ایرانی دارد و فکر می‌کنم تیم ملی با او بتواند اتفاقات بزرگی را چه در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی و حتی در جام جهانی رقم بزند. به نظرم خیلی خوب است که ایشان سرمربی تیم ملی شده و باید به آینده خیلی امیدوار باشیم.

وی ادامه داد: آرزوی هر بازیکنی این است که به تیم ملی دعوت شود و من هم این آرزو را دارم تا پیراهن پرافتخار کشورم را بپوشم. همه تلاشم را می‌کنم تا نظر اسکوچیچ را جلب کنم و به تیم ملی برسم. البته سرمربی تیم ملی حتما بازی‌ها را زیر نظر دارد و امیدوارم من هم لایق پوشیدن لباس تیم ملی و کارکردن با اسکوچیچ باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.