در شرایطی که حضور کویت و عراق در تورنمنت بین المللی فوتسال ایران قطعی است، ایتالیا و بلاروس هنوز برای سفر به ایران تردید دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته فوتسال ایران قصد دارد برای فیفادی شهریورماه تورنمنت چند جانبه فوتسال را در جزیره کیش با حضور چند کشور اروپایی و آسیایی برگزار کند.

در این تورنمنت که تیم ملی بزرگسالان و تیم جوانان ایران هم حضور دارند، هدف اولیه آمادگی این دو تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا است.

شیوع ویروس کرونا باعث شده تا شرایط برای دعوت از دیگر تیم ها کمی دشوار و پیچیده شود. هرچند تا الان حضور کویت و عراق در تورنمنت کیش قطعی است اما کشورهای اروپایی برای سفر به ایران تردید دارند.

حسین شمس عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال امروز اعلام کرد که ایتالیا هم جزو تیم هایی است که به تورنمنت ایران دعوت شده است.

وی گفت: برای فیفادی شهریور حضور کشورهای کویت و عراق قطعی شده است ولی تیم های اروپایی چون بعد از بازگشت به کشورشان باید ۱۴ روز قرنطینه باشند، هنوز در سفر به ایران تردید دارند.

شمس تاکید کرد: ایتالیا و بلاروس آمادگی ضمنی خود را برای شرکت در تورنمنت ایران اعلام کرده اند ولی همانطور که گفتم چون باید بعد از بازگشت ۱۴ روز قرنطینه باشند، در حال بررسی پیشنهاد ایران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، کشور مراکش هم از جمله کشورهایی بود که از سوی ایران به تورنمنت کیش دعوت شده بود اما طبق اعلام داود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال، این تیم مجوز خروج از مراکش را نگرفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.