مهاجم ایرانی تیم فوتبال ریوآوه پرتغال با بیان اینکه برای مسائل مالی به پرتغال نیامده است، به اهمیت توصیه کارلوس کی‌روش در تصمیمش اشاره کرد و به پیشنهاد باشگاه براگا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی در فصل اول حضورش در فوتبال اروپا با تیم ریوآوه موفق شد ۱۸ گل به ثمر برساند و به عنوان آقای گلی مشترک در لیگ فوتبال پرتغال برسد.

این مهاجم ایرانی یک سال دیگر با ریوآوه قرارداد دارد اما مسئولان این باشگاه تاکید کرده اند که به فکر فروش او با مبلغ مناسبی هستند. از تیم براگا به عنوان یکی از گزینه های جدی انتقال طارمی یاد می شود چرا که «کارلوس کارواخال» سرمربی فصل قبل ریوآوه و طارمی، فصل آینده هدایت براگا را بر عهده دارد.

طارمی در تازه ترین مصاحبه خود به پیشنهاد باشگاه براگا واکنش نشان داد و به اینکه مورد توجه سه تیم بزرگ پرتغال یعنی پورتو، اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا قرار گرفته است، افتخار کرد. این مهاجم همچنین بر اهمیت توصیه کارلوس کی روش به وی برای انتخاب تیم ریوآوه تاکید کرد.

طارمی ابتدا درباره کارواخال سرمربی فصل قبل ریوآوه، گفت: باید از کارواخال تشکر ویژه ای کنم. او و دیگر مربیان تیم در مهارت هایشان فوق العاده بودند. کارواخال یک روانشناس و یک مربی بزرگ است و می داند که دقیقا چطور و چه زمانی از بازیکن حمایت کند.

وی افزود: حتی زمانی که من مصدوم بودم، کارواخال می دانست چطور روحیه مرا بالا ببرد.

این مهاجم ایرانی درباره احتمال تکرار همکاری اش با کارواخال در تیم براگا در فصل آینده تاکید کرد: البته؛ چرا که نه. ما منتظر می مانیم تا ببینیم در آینده نزدیک چه اتفاقی می افتد. البته باید درخواست ها و آمال تیم ریوآوه هم مدنظر قرار بگیرد. من همواره از تیم ریوآوه حمایت می کنم اما امضای هر قراردادی نیاز به بررسی شرایط و وضعیت دارد.

طارمی درباره توجه سه تیم بزرگ پرتغال یعنی پورتو، اسپورتینگ و بنفیکا به وی تصریح کرد: باعث افتخار است که نامم را در کنار این باشگاه ها ببینم. آنچه که بیشتر باعث افتخار است جنگیدن به عنوان اولین بازیکن ایرانی و یکی از اولین بازیکنان آسیایی برای این هدف و سرنوشت است.

وی ادامه داد: من به فوتبال پرتغال و تاریخ آن بی اندازه احترام می گذارم. چیزی که تجربه کردم افتخارآمیز بود و اینکه می دیدم چطور همه چیز عالی بود.

این مهاجم ایرانی که با روزنامه «ابولا» صحبت کرده است، همچنین توضیح داد که پرتغال را به خاطر مسائل مالی انتخاب نکرده است و بر اهمیت توصیه کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که تاثیر زیادی در انتقالش به پرتغال داشت، برای انتخاب ریوآوه تاکید کرد.

طارمی همچنین با بیان اینکه مجذوب و تحت تاثیر رفتار هم تیمی هایش بوده است، از «کارلوس وینیسیوس» مهاجم پرتغالی بنفیکا به عنوان بازیکن مورد علاقه اش نام برد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )