مربی استقلال می‌گوید با وجود پیروزی آبی‌پوشان پایتخت مقابل سپاهان چیزی به اتمام نرسیده است.

به گزارش ایسنا، مجید نامجومطلق، مربی استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر گفت: بازی سختی برای هر دو تیم بود. ما فوتبال خیلی خوبی شروع کردیم و کنترل توپ و زمین در اختیار ما بود. هر دو تیم یک بازی بسته‌ انجام دادند. هدف سپاهان گل نخوردن در نیمه اول بود و تیم ما در بدترین موقع اخراجی داد. درباره اخراج رضاوند نظر نمی‌دهم اما داور می‌توانست فکر شده‌تر عمل کند اما داور در کل بازی عملکرد خوبی داشت. بعد از این که تیم ما ۱۰ نفره شد و بعد از تغییر سیستمی که دادیم، توانستیم روند خوبی در بازی ایجاد کنیم و توپ را در اختیار داشته باشیم و بازی را کنترل کنیم.

او ادامه داد: جلوی سپاهان هر تیمی که ۱۰ نفره می‌شود، کار بسیار سختی خواهد داشت اما تیم ما توانست موفق عمل کند. سه امتیاز این بازی به ما بسیار کمک کرد. من اعتقاد دارم هنوز چیزی تمام نشده است. من از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم که با وجود ۱۰ نفره بودن، عملکرد بسیار خوبی داشتند. سپاهان در اواخر بازی توانست فشار زیادی روی تیم ما بیاورد. بازیکنی که از زمین اخراج می‌شود، دیگر بازیکنان تیمش فشار زیادی را تحمل می‌کنند و این باعث شد دوندگی تیم ما بیش‌تر شود. بازیکنان وظایف خود را به خوبی انجام دادند و یک بازی بی‌نقص از استقلال شاهد بودیم.

مربی استقلال درباره غیبت دوباره مجیدی در نشست خبری گفت: همان‌طور که گفته بودم، قرار بود فرهاد مجیدی به نشست خبری بیاید اما فشاری که او در این بازی تحمل کرد، باعث شد شرایط صحبت کردن نداشته باشد.

نامجومطلق درباره خروج مهدی قائدی از زمین بازی اظهار کرد: آقای قائدی تا زمانی که در بازی بود فوتبال خوبی ارائه داد اما با شروع نیمه دوم و با ورود علی قربانی، مجبور شدیم دفاع سه نفره را در نظر بگیریم و مهدی قائدی را از زمین بیرون کنیم. این چیزی از ارزش‌های قائدی کم نمی‌کند. مهدی قائدی به قولی که داده است عمل می‌کند و فشار زیادی روی این بازیکن است. او سن و سال کمی دارد و وظیفه ماست که از او حمایت کنیم. اعتقاد من این است که هر بازیکن یک روانشناس برای خود داشته باشد. با توجه به این که فوتبال ورزش سنگینی است، هر بازیکنی می‌تواند یک مشاور در کنار خود داشته باشد تا در مواقع مهم بتواند تاثیرات خود را داشته باشد. ما باید مهدی قائدی را قانع کنیم که در این شرایط هم بیش‌ترین خدمات را بتواند ارائه کند و قول خود را به هواداران عملی کند. این فشار روی قائدی برداشته میشود.

او در پایان گفت: تمام بازی‌های ما سخت است. سه بازی آخر ما در لیگ برتر حکم فینال را دارد و ما سعی می‌کنیم بازی به بازی جلو برویم و الان تمام تمرکز ما روی بازی با شهر خودرو است و بعد از آن به بازی با سپاهان در جام حذفی فکر می کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.