سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: به سه امتیاز دیدار با فولاد بسیار نیاز داشتیم، ولی تساوی هم ما را در جدول نگه داشت.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: به سه امتیاز دیدار با فولاد بسیار نیاز داشتیم، ولی تساوی هم ما را در جدول نگه داشت. به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ مجید جلالی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی سنگین، فشرده و قفلی بود. حریف‌مان کوچک‌ترین موقعیتی نتوانست ایجاد کند، ما هم نتوانستیم فرصتی بسازیم. بازی بیشتر فیزیکی و درگیرانه بود. این یک خصوصیت ویژه است که امسال فولاد دارد و ما هم سعی کردیم همین‌طور با آنها بازی کنیم.

وی افزود: ما خیلی نیاز داشتیم تا این بازی را ببریم، ولی در هر صورت بازی سنگینی بود و از اینکه یک امتیاز هم گرفتیم می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم.

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان درباره دلایل عدم نتیجه‌گیری تیمش در خانه توضیح داد: اولاً ما در دور برگشت و در ۱۲ بازی اخیر، ۱۹ امتیاز گرفته‌ایم. این یعنی نتایج‌مان در بازی‌های اخیر بد نبوده است. حالا اگر جمع‌بندی کنیم، ما در کل پنج پیروزی داشته‌ایم که سه بردمان در سیرجان بوده است. شاید در دو بازی اخیر ما نتایج خوبی نگرفتیم، اما در بازی با شهر خودرو نباید شکست می‌خوردیم. ما در آن مسابقه، بازی برتری انجام دادیم، اما در دقایق پایانی گل خوردیم. فکر می‌کنم این سؤال فقط برای دو بازی اخیر درست بوده باشد.

جلالی در مورد اینکه آیا از تساوی تیمش مقابل فولاد راضی است یا خیر، گفت: ما واقعاً به برد در این بازی نیاز داشتیم، اما با حریف قدری بازی کردیم و در هر صورت یک امتیاز ما را در جدول امیدوار نگه داشت.

سرمربی تیم گل‌گهر در مورد داوری این مسابقه نیز تصریح کرد: به نظرم داوری خوب بود و مشکلی نداشت. در لحظه‌ای هم که من اعتراض داشتم، به نظرم کمک داور روی کرنر تمرکزش را از دست داد.

وی در رابطه با بازی‌های باقیمانده تیمش خاطر نشان کرد: ما به مراتب امیدوارتر از گذشته هستیم. در سه بازی اخیر هفت امتیاز گرفته‌ایم و حق داریم امیدوار باشیم. وضعیت تیم‌مان نسبت به قبل بهتر شده است. شاید ما اگر در سه بازی بعد از تعطیلات هم امتیاز می‌گرفتیم الان آسوده خاطر بودیم، ولی به‌هرحال فوتبال است و پستی بلندی‌های آن.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.